آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کارشناس داوری بازی استقلال - پرسپولیس/ پنالتی استقلال درست نبود؛ احمدزاده باید اخراج می‌شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و پرسپولیس
کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد پنالتی استقلال در دربی توضیحاتی را ارائه کرد.

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داور بازی استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ آقای بنیادی فر در این بازی نتوانست عملکرد خوبی از خودش نشان دهد و بعد از اینکه پنالتی را برای استقلال گرفت، تمرکز خود را از دست داد و نتوانست مدیریت خوبی روی بازی داشته باشد و کمک داورها بودند که او را هدایت می‌کردند.

 

او درباره پنالتی که برای استقلال گرفته شد تاکید کرد: پنالتی گرفته شده اشتباه بود و نباید گرفته می‌شد اما ضربه پنالتی باید تکرار می‌شد چون بیرانوند قبل از پنالتی به سمت جلو آمده بود و باید به او اخطار می‌داد.

 

او افزود: در برخوردی که فرشاد احمدزاده با یکی از بازیکنان استقلال داشت باید کارت زرد می‌گرفت و با کارت زردی که در وقت‌های تلف شده گرفته بود باید از زمین مسابقه بیرون می‌رفت.

 

مظفری خاطرنشان کرد: درگیری که بین داریوش یزدانی و سیامک نعمتی اتفاق افتاد، باید به یزدانی کارت زرد داده می‌شد و همینطور اخراج علی کریمی که با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد کاملا صحیح بود.

 

رودنیل: باید پنالتی باشگاه استقلال تکرار ميشد 

نوذر رود نیل در گفتگو با فوتبالی در مورد پنالتی باشگاه استقلال گفت: صحنه خطای پنالتی خيلي واضح نبود ولی پنالتی که استقلال زد به علت بیرون امدن دروازه بان پرسپولیس باید تکرار ميشد که داور این کار را نکرد.

 

او در ادامه خاطر نشان کرد:براي من جای حیرت دارد که به چه دلیل داور به پیراهن حسینی اشکال نگرفته به دلیل آن که رنگ پیرهن وی به پیراهن بازیکن های استقلال نزديک هست و نباید با این رنگ پیراهن در زمین حاضر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------