آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

شکست منچستریونایتد در خانه وستهام/ برتری رم و ناپولی مقابل رقبا



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار منچستریونایتد و وستهام
تیم فوتبال منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام شکست را پذیرا شد.

به گزارش تسنیم، هفته ششم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در یک بازی تیم‌های وستهام و منچستریونایتد در ورزشگاه لندن به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با برتری 2 بر صفر خانگی چکش‌ها همراه شد.

 

آندری یارمولنکو در دقیقه 44 و آرون کرس‌ول در دقیقه 84 دروازه داوید دخه‌آ  را گشودند. شاگردان اولگنار سولسشایر با قبول این شکست فرصت صعود به رده سوم جدول رده‌بندی را از دست دادند و با 8 امتیاز در مکان هشتم هستند. وستهام هم با این برد 11 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.

 

در دیگر بازی همزمان هم کریستال‌پالاس در ورزشگاه سلهرست پارک ابتدا با گل لئاندر دوندونکر در دقیقه 46 از روی نقطه پنالتی از ولورهمپتون پیش افتاد اما در دقیقه 6+90 دیوگو کار را برای میهمان به تساوی کشاند. همچنین روماین ساسیس در دقیقه 73 از ولوز از زمین بازی اخراج شد.

 

 

برتری پر گل ناپولی مقابل لچه/ رم 10 نفره در دقیقه 93 به 3 امتیاز رسید

در چارچوب دیدارهای هفته چهارم سری A ایتالیا و در دومین روز این رقابت‌ها، امروز (یکشنبه) سه بازی برگزار شد که در مهمترین‌شان تیم فوتبال ناپولی میزبان خود لچه - یکی از تیم‌های تازه صعود کرده به رقابت‌ها - را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

 

ناپولی با گل‌های فرناندو یورنته در دقیقه 28، لورنزو اینسینیه در دقیقه 40 از روی نقطه پنالتی و فابیان در دقیقه 52 از حریف خود پیش افتاد و در دقیقه 61 دروازه‌اش توسط مارکو مانکسو از روی نقطه پنالتی باز شد. یورنته در دقیقه 82 دومین گل خود و چهارمین گل ناپولی را به ثمر رساند تا تیمش با همان 3 گل اختلاف بازی را به پایان برساند.

 

با این نتیجه ناپولی 9 امتیازی شد و در جایگاه سوم در فاصله یک امتیازی یوونتوس رده دومی و فاصله 3 امتیازی اینتر صدرنشین قرار گرفت.

 

در دیگر بازی مهم امروز سری A رم در خانه بولونیا به پیروزی 2 بر یک رسید. جالوروسی با گل زیبای کولاروف در دقیقه 13 پیش افتاد اما در دقیقه 54 کار توسط نیکلا سانسونه برای بولونیا به تساوی کشیده شد. در ادامه و در دقیقه 4+90 این ژکو بود که گل برتری رم را به ثمر رساند. جان‌لوکا مانچینی مدافع رم نیز در دقیقه 85 از زمین بازی اخراج شد.

 

سامپدوریا نیز امروز میزبان تورینو بود و یک گل این تیم را شکست داد تا اولین برد خود را در این فصل و دومین شکست حریف را رقم بزند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------