آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

خلیلی: داور باعث عصبانیت بازیکنان شده بود/ شغل دوم ندارم!



اخبار,اخبار ورزشی,خلیلی و کالدرون
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور می‌توانست بهتر سوت بزند اما او با بازیکنان پرخاشگرانه صحبت می‌کرد و این باعث شده بود شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان عصبانی شوند.

به گزارش تسنیم, محسن خلیلی بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: درباره مباحث فنی صحبتی نمی‌کنم و در این باره سرمربی تیم حرف می‌زند اما در این بازی ما درگیر حواشی داوری بودیم و از داور این دیدار راضی نبودیم. در نیمه اول صحنه‌هایی به وجود آمد که بازی را از کنترل داور خارج کرده بود. نمی‌خواهم مشکلات داوری را بشکافم اما آن موقع که کیانی روی ترابی تکل زد و داور به کیانی کارت زرد نشان داد, اعتراض داشتم, چون داور در لحظه خطا به یک سمت دیگر نگاه می‌کرد و چطور فقط به کیانی کارت زرد نشان داد؟ البته ممکن است کمک داور در گوشی به او گفته باشد.

 

وی ادامه داد: داور می‌توانست در بازی صحنه‌ها را بهتر سوت بزند اما او با بازیکنان پرخاشگرانه صحبت می‌کرد و این باعث شده بود شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان عصبانی شوند. واقعاً بحث داوری ما را اذیت می‌کند.

 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: در این بازی از لحاظ فنی تیم خوبی بودیم, هرچند در نیمه دوم مقداری تیم دچار افت شد. دلیل افت نیمه دوم این بود که سپاهان 2 روز بیشتر از ما استراحت داشت. علاوه بر این ساعت بازی‌های پرسپولیس هم خوب نیست. ما مشکلی نیز با سایت بلیت‌فروشی‌مان داریم که باید برطرف شود. در همه جای دنیا تلاش‌ می‌کنند تا هوادار به ورزشگاه بیاید اما نمی‌دانم چرا برای ما بازی‌ها را ساعت 4 می‌گذارند.

 

وی گفت: امیدوارم بازیکنان در آینده بازی‌های بهتری انجام دهند, همانطور که تیم در دربی پیروز شد امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

 

خلیلی درباره بیانیه باشگاه استقلال که مدعی شده بود شغل دوم او اظهارات ناشایست و غیرحرفه‌ای است, تصریح کرد: من شغل دومی ندارم و تنها شغلم سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس است اما هر کجا احتیاج باشد, نه تنها من, بلکه سرمربی و مدیر‌عامل تیم از حق‌مان دفاع می‌کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------