آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

سیمئونه: کمک داور از توهین راموس آگاه است



اخبار,اخبار ورزشی,سیمئونه
سرمربی اتلتیکو مادرید اعلام کرد که کمک داور داربی از توهین سرخیو راموس آگاه است.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا برابر رئال مادرید بدون گل مساوی کرد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: دو تیم تلاش زیادی کردند. این موضوع از ابتدا دیده شد. می خواستیم از بند بازیکنان حریف رها شویم تا ضد حمله کنیم. در نیمه نخست سنگینی بازی روی دوش ما بود. نتوانستیم در ضربات آخر موقعیت گل ایجاد کنیم. در نیمه دوم ضربه فوق العاده کریم بنزما زده شد که یان اوبلاک آن را مهار کرد.

 

سرمربی اتلتیکو مادرید درباره توماس اظهار کرد: او پیشرفت کرده است. به همین خاطر خیلی خوشحالم. می خواهم به این روند ادامه دهد. او به ما کمک زیادی کرد.

 

هنگام تعویض ژائو فلیکس در واندا متروپولیتانو سوت های اعتراض آمیز شنیده می شد. سرمربی آرژانتینی در ابن رابطه گفت: اتفاقی عادی است. با این حال باید از ابن پسربچه حفاظت کرد. او تنها ۱۹ سال دارد. او در برخی از لحظات بازی متوجه شد بازیکن دیگری که انرژی بیشتری دارد خود را وارد جریان کند. امروز، فردا و می خواهیم فلیکس باعث بهتر شدنمان شود.

 

سیمئونه در ادامه به وضعیت تیمش اشاره کرد و گفت: باید در خیلی از زمینه ها بهتر شویم. باید تلاش و تمرین زیادی کنیم. خیلی اشتباه داشتیم که نباید اتفاق می افتاد. باید در بخش حمله انتخاب های بهتری داشته باشیم.

 

سرمربی اتلتیکو در لحظات پایانی نیمه اول کمک داور را از توهین سرخیو راموس آگاه کرد و نسبت به این که مدافع رئال مادرید جریمه نشد معترض بود. او در این رابطه اظهار کرد: چیزی که در زمین اتفاق افتاده است در زمین می ماند. کمک داور می داند که راموس چه گفت.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------