آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

«نیمار» بارسلونا را دادگاهی کرد



اخبار,اخبار ورزشی,نیمار
وکلای نیمار ستاره برزیلی پی اس جی پس از چند ساعت مذاکره با نماینده های بارسا به توافق نرسیدند و پرونده شکایت از باشگاه کاتالان به دادگاه خواهد رفت.

به گزارش ورزش سه، دو سال پیش و پس از انتقال پر حرف و حدیث نیمار به پی اس جی، ستاره برزیلی اقدام به شکایت از باشگاه بارسلونا کرد.

 

نیمار مدعی شده بود که  26 میلیون یورو از پاداش تمدید قراردادش در سال 2016 را دریافت نکرده است. قرار بود به خاطر تمدید قرارداد به وی 40 میلیون یورو پرداخت شود اما پس از رفتن او به پی اس جی، باشگاه بارسلونا 26 میلیون یوروی باقیمانده را بلوکه کرد.

 

در سوی مقابل بارسلونا از نیمار شکایت کرده است و مدعی شده که 26 میلیون یوروی باقیمانده در صورتی به او تعلق می‌گرفت که به قراردادش تا 2022 پایبند می‌ماند.

اخبار,اخبار ورزشی,نیمار

 

تابستان امسال و در حالی که شایعات زیادی در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا شنیده می شد، احتمال پس گرفتن شکایت از سوی ستاره برزیلی بسیار بالا بود اما در نهایت این انتقال نهایی نشد و شکایت بر سر جای خود باقی ماند.

 

نیمار روز گذشته به همراه پدر و وکلایش وارد بارسلونا شد و از امروز صبح ساعت 9.45 به وقت محلی مذاکرات طرفین برای رسیدن به یک توافق قطعی شروع شد. اگر آنها به توافق نمی رسیدند، پرونده رسما به دادگاه می رفت تا قاضی در این مورد تصمیم گیری کند. پس از دو دور مذاکره سرانجام توافقی به دست نیامد و قرار است از ساعتی دیگر در دادگاه در مورد پرونده نیمار تصمیم گیری شود.

 

طبق ادعای کادنا سر نیمار از سران بارسا خواسته بود تا به صورت کتبی تعهد بدهند برای جذب وی در فصل بعد اقدام خواهند کرد و در این صورت حاضر بود شکایتش را پس بگیرد اما باشگاه کاتالان با این درخواست مخالفت کرد.

 

نیمار البته ساعت 9 صبح امروز به پاریس برگشت و در حال حاضر در بارسلونا نیست. حضور او البته الزامی نبود و تنها در صورت درخواست وکلایش باید در جلسه شرکت می کرد اما در نهایت تصمیم بر این شد که او به پاریس برگردد. نیمار از حضور در بارسلونا برای دیدار با آرتور ملو و لئو باپتیستائو دو بازیکن برزیلی بارسا و اسپانیول استفاده کرد و آنها شام را در کنار یکدیگر صرف کردند.

اخبار,اخبار ورزشی,نیمار
اخبار,اخبار ورزشی,نیمار

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------