آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

منصوریان: در دربی اصفهان از ۲ چیز لطمه خوردیم/ قلعه نویی: گل ذوب‌آهن آفساید بود



اخبار,اخبار ورزشی,منصوریان
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که تیمش در مصاف با سپاهان از دو چیز لطمه خورده است.

به گزارش تسنیم, علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوب و باکیفیتی بود، اما از دو چیز لطمه خوردیم. ابتدا بی‌دقتی بچه‌ها در نیمه اول بود و لطمه دوم ما از گلی بود که آفساید اعلام شد. گل ما سالم بود و توپ در میانه راه به بازیکن سپاهان برخورد کرده بود.

 

وی ادامه داد: گلی که مردود اعلام شد روی روند تیم ما تاثیر گذاشت. فکر می‌کنم کمک داور بازی پنالتی ما را ندید و همچنین احساس می‌کنم که در یک صحنه ولسیانی توپ را با دست زد. موعود بنیادی‌فر به عنوان داور وسط این بازی را خوب قضاوت کرد و تعادل خوبی در زمین ایجاد کرده بود اما کمک داور این دیدار اشتباهاتی داشت.

 

منصوریان عنوان کرد: به سپاهان تبریک می‌گویم که یک برد خوب به دست آورد. همچنین به فوتبال اصفهان تبریک می‌گویم و به آقای تابش نیز گفتم کیفیت دربی اصفهان با تهران خیلی متفاوت است. در این بازی از کیفیت بازی خودمان راضی هستم اما مشکلاتی نیز داشتیم. ما یک خانواده هستیم و باید عیب و ایراد‌های‌مان را برطرف کنیم.

 

سرمربی ذوب آهن درباره کیفیت خوب این تیم در ابتدای بازی گفت: برنامه‌ ما این بود که در 15 دقیقه ابتدایی و 10 دقیقه آخر کنترل بازی را در دست بگیریم, چون سپاهان در این لحظات همیشه تیم خیلی خطرناکی است و به دنبال این بودیم که در 15 دقیقه ابتدایی سپاهان را غافلگیر کنیم. در این بازی تیم ما جوان‌تر بود و در دقایق ابتدایی باید حتما به گل می‌رسیدیم. در کرنر نیز به دنبال گل‌زدن بودیم اما خط دفاع و دروازه‌بان سپاهان عملکرد خوبی امروز از خود نشان دادند.  در 15 دقیقه اول بازی پیام نیازمند تیمش را از فشار خارج کرد و ما نیز بی‌دقت بودیم.

 

منصوریان راجع به تعویض اجباری حمید بوحمدان در نیمه اول عنوان کرد: او یکی از منظم‌ترین بازیکنانی بوده که در در دوران مربیگری‌ام دیده‌ام. نمی‌دانم در آن صحنه چه اتفاقی رخ داد  اما فکر می‌کنم بوحمدان از ناحیه کشاله ران دچار مشکل شده بود. برای همین ما مجبور به تعویض شدیم و برای همین یکی از تعویض‌‌های ما از دست رفت. باید فردا عکس بگیریم تا شرایطش مشخص شود اما خودش گفت که ناحیه کشاله‌اش صدا داده است. امیدوارم طول درمان کمتری داشته باشد.

 

وی درباره عملکرد دفاع چپ ذوب آهن یادآور شد: حمید ملکی در این بازی نزدیک به 12 ارسال داشت و او در این دیدار بیشتر در فاز حمله بود. علت اینکه تعویض کردم این بود که می‌خواستم یک نیروی سرحال‌تر را وارد زمین کنم. درخشان مهر نیز عملکرد خوبی در این بازی داشت. من مربی‌ای هستم که از دفاع کردن خوشم نمی‌آید و به دنبال این نیستم که با سر سابیدن تیمم به گل برسد. عیب‌های ما قطعاً رفع می‌شود.

 

منصوریان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما با توجه به میانگین قدیشان عملکرد خوبی داشتند, چون معمولاً تیم‌های قلعه‌نویی در کرنر خوب هستند و ما هم به دنبال این بودیم که از همین راه  به گل برسیم اما دروازه‌بان سپاهان, تیمش را نجات داد.در این بازی 8 کرنر داشتیم و بیست و یک بار نیز بازیکنان حریف را مجبور کردیم تا روی ما خطا کنند.

 

سرمربی ذوب آهن درباره تعطیلات لیگ تصریح کرد: نمی‌توانم بگویم که این تعطیلات در روند ما تاثیر منفی می‌گذارد. 3 روز تمرینات‌مان را تعطیل می‌کنیم و در مدت تعطیلی لیگ بازی‌های تدارکانی انجام می‌دهیم. با توجه به اینکه لیگ برای پرچم کشور تعطیل می‌شود, سعی می‌کنیم منعطف باشیم. در این مدت سعی می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. امیدواریم تیم ملی ما بتواند عنوان «آقای آسیا» را حفظ کند.

 

قلعه‌‌نویی: بازی با ذوب‌آهن، پاک و زیباترین دربی بود که دیده‌ام/ گل ذوب‌آهن آفساید بود

 

اخبار,اخبار ورزشی,قلعه نویی

 امیر قلعه‌‌نویی بعد از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان, اظهار داشت: باید به فوتبال ایران از هر نظر تبریک بگویم. نه فقط به اصفهان، بلکه به تمام فوتبال ایران باید تبریک بگویم. بازی پاک و فوتبال زیبایی بود و این بازی همه چیز داشت. تماشاگران دو تیم هم به هم دیگر احترام گذاشتند.

 

وی افزود: من دربی‌های زیادی دیده‌ام، اما این دربی زیباترین بود. ذوب‌آهن هم این شانس را داشت که برنده باشد و ما هم خوب بازی کردیم. ذوب‌آهن نیمه اول را بهتر بازی کرد و شروع خوبی داشتند. ما دفاع چپ هم نداشتیم و سعید آقایی و شایان مصلح مصدوم شدند و آنها را از دست دادیم. در نیمه دوم توانستیم خوب عمل کنیم و دو گل بزنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تمجید از ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن در مواقعی قدرتش را به ما دیکته و کارهای تاکتیکی آنها ما را مجبور به عقب نشینی می‌کرد. به منصوریان هم تبریک می‌گویم. جای تیم او اینجای جدول نیست و در خیلی باز‌ی‌ها لیاقت آنها برد بوده است. در مجموع خدا را شکر می‌کنم که در این بازی پیروز شدیم.

 

قلعه‌نویی اظهار داشت: از زمین بازی گله‌مندم، چون نتوانستیم کارهای تاکتیکی‌مان را اجرا کنیم. در ورزشگاه آزادی خوب بازی کردیم و از کومان که پرسیدم، می‌گفت در تمام مدت بازی حس می‌کند روی چمن لیز می‌خورد. بازی ذوب‌آهن خوب بود و ما گاهی مجبور به دفاع کردن می‌شدیم. قدرت تاکتیکی ذوب‌آهن به ما دیکته شد که مجبور می‌شدیم عقب نشینی کنیم. از تمام بازیکنانم به خصوص پیام نیازمند تشکر می‌کنم.

 

قلعه‌نویی درباره اینکه تیم شما با حوصله بازی می‌کند و انتقال توپ از دفاع به حمله کُند است، گفت: تیم ما چند مدل بازی می‌کند و از شرایط بازی راضی هستم، اما یک مقدار در سال‌های گذشته انتقال ما خیلی سریع بود. اکنون همه چیزمان خوب شده، اما گاهی به انتقال سریع که نیاز داریم، رعایت نمی‌شود. علاوه بر حوصله کردن، گاهی باید از فضای پشت مدافعان حریف استفاده کنیم. البته اگر کومان و حسینی آماده‌تر شوند، شرایط‌مان بهتر می‌شود.

 

وی در خصوص حضور وحید هاشمیان، مربی تیم ملی در ورزشگاه و نظاره کردن دربی اصفهان گفت: وحید هاشمیان مربی خوبی است و تبریک می‌گویم که فوتبال ایران مانند او دارد. امثال هاشمیان هرچقدر به فوتبال ایران نزدیک شوند، به فوتبال ما کمک می‌کنند. امیدوارم او سلسله کارهای مربیگری را طی کند و سرمربی شود. حضور مربیان تیم ملی در لیگ برتر، باعث می‌شود بازیکنان انگیزه پیدا کنند. این یعنی لیگ دیده می‌شود و وقتی لیگ دیده می‌شود، بازیکنان انگیزه می‌گیرند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص تعطیلات لیگ برتر به دلیل بازی‌های ملی اظهار داشت: به دنبال این هستیم که یک بازی تدارکاتی در تعطیلات لیگ داشته باشیم.

 

قلعه‌نویی درباره عملکرد امید نورافکن گفت: ما یک بازیکن داریم که اسم آن سپاهان است. همه بازیکنان در ترکیب تیم به وظایف خود عمل می‌کنند و امیدوارم به بهترین شکل وظایف‌شان را انجام بدهند. امید نورافکن مقابل دفاع ما خیلی خوب کار می‌کند. تیم ذوب‌آهن هم از چپ و راست چند ما دفاع ما را دور زد که چون مدافعان کناری ما در اختیارمان قرار نداشتند.

 

وی درباره مسائل داوری و اینکه علیرضا منصوریان به داوری و مردود شدن گل تیمش اعتراض داشته است، اظهار داشت: گل آنها صد درصد آفساید بود. چون وسط راه توپ به بازیکن ذوب‌آهن خورد. در نیمه اول دو سه صحنه دیدیم که روی پای کی‌روش و کیانی خطا شد. قشر داوری مظلوم است، یک فوتبالیست یا مربی میلیاردی می‌گیرند، اما داروان ما با عشق خود داوری می‌کنند. بنیادی‌فر یک معلم است و در داوری هم معلمی می‌کند. داوران ما باید افزایش دستمزد داشته باشند. سال گذشته اتفاقاتی در داوری ما رخ داد و به نظرم مواردی بود که باید ریشه‌کن می‌شد. با حضور ممبینی در کمیته داوران این مسائل ریشه‌کن شده و ما اکنون تکلیف خودمان را می‌دانیم. از لحاظ مالی و سخت افزاری باید به داور کمک شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------