صعود نفت مسجد سلیمان و شاهین شهرداری بوشهر/ حذف ذوب آهن در خانه



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار شهر خودرو و نفت مسجد سلیمان
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با شکست شهر خودروی خراسان راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال شد.

به گزارش تسنیم،‌ نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 16:35 امروز (چهارشنبه) بین تیم‌های شهر خودروی خراسان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی‌ها به پایان رسید.

 

احمد الجبوری در دقیقه 60 تک گل این دیدار را برای نفتی‌ها به ثمر رساند تا شاگردان مهدی تارتار یکی از شگفتی‌های این فصل جام حذفی را خلق کنند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

 

قضاوت دیدار شهر خودروی مشهد - نفت مسجدسلیمان برعهده سیدرضا مهدوی بود. او در این بازی به صادق صادقی از تیم نفت کارت زرد نشان داد.

 

مس با شکست ذوبِ آهن صعود کرد/ منصوریان پشت صخره «بزرگ» ماند

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال از ساعت 16:50  امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که  شاگردان سیدمجتبی حسینی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسیدند. 

 

حسین شنانی در دقیقه 5، شروین بزرگ در دقایق 51 و 59 و مهدی عسگری در دقیقه 86 زننده گل‌های مس کرمان بودند. دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 24 و محمدرضا خلعتبری در دقیقه 87 گل‌های ذوب‌آهن را به ثمر رساندند.

 

مس با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

 

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با مس، از حریف امروز تیمش به عنوان «صخره» یاد کرده بود و امروز با دو گل «شروین بزرگ» و همچنین شنانی و عسگری پشت این صخره ماند.

 

قضاوت این دیدار بر عهده علی صفایی بود. او در این بازی به مهرداد قنبری و مهران امیری از مس کرمان کارت زرد نشان داد.

 

صعود شاهین شهرداری بوشهر و تداوم شکست‌های سایپا

 تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف سایپا رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

 

بهمن سالاری در دقیقه 28 و از روی نقطه پنالتی و دانیال مومنی در دقیقه 37 برای شاهین گلزنی کردند تا این تیم، 6 روز پس از جدایی عبدالله ویسی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کند. سایپا که سه دیدار قبلی خود را در لیگ برتر با شکست پشت سر گذاشته بود، در بوشهر هم شکست خورد تا روزهای بد این تیم ادامه داشته باشد.

 

نارنجی‌پوشان در دقیقه 74 یک ضربه پنالتی به دست آوردند که ماکسیم کوویلیتایا سنگربان گرجستانی شاهین، پنالتی معین عباسیان را مهار کرد.

 

محمدرضا اکبریان داور این مسابقه به مرتضی غلامعلی‌تبار از شاهین و حسین نخودکار و روزبه شاه‌علی‌دوست از سایپا، کارت زرد نشان داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------