مسی: ال کلاسیکو با رونالدو طعم دیگری داشت



اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی
لیونل مسی که اخیرا ششمین کفش طلای خود را دریافت کرد، در مصاحبه جدید خود بار دیگر جدایی رونالدو از رئال را اتفاقی منفی ارزیابی کرد.

به گزارش ورزش سه، لیونل مسی در چند ماه اخیر توانسته عنوان بهترین بازیکن سال فیفا و نیز کفش طلای اروپا را به ویترین افتخاراتش اضافه کند. او که به دلیل مصدومیت چند بازی ابتدای فصل بارسا را از دست داد، حالا به فرم خوب خودش نزدیک شده و مشکلی برای همراهی بلوگرانا ندارد.

 

مسی در مصاحبه با رادیو 95.1 آرژانتین تایید کرد که به او پیشنهاد شده تا در بازی خداحافظی رومن ریکلمه که 12 دسامبر در ورزشگاه بوکاجونیورز برگزار خواهد شد شرکت کند: «با ریکلمه همیشه در تماس هستم و واقعا دوست دارم در بازی خداحافظی او حاضر باشم. رومن شایسته یک بازی خداحافظی بزرگ است؛ به خاطر خدماتی که به بوکا و آرژانتین کرد. اگر مشکل تداخل بازی نباشد و بارسا اجازه بدهد، دوست دارم در این بازی حاضر باشم.»

 

بازی برگشت بوکا-ریور در نیمه نهایی لیبرتادورس: «این بازی فراتر از یک نیمه نهایی است و همه دنیا منتظر رسیدن روز بازی هستند. بازی رفت که ریور 2-0 برد را ندیدم چون بازی به وقت اسپانیا سه صبح بود اما تصاویر حساس بازی و گل ها را دیدم و مصاحبه ها و نظرات پس از بازی را نیز تعقیب کردم.»

 

تمدید قرارداد با بارسا: «درست است که بارسا به من قرارداد مادام العمر پیشنهاد داده ولی من گفتم یک قرارداد سملبیک نمی خواهم و دوست دارم تا زمانی که بتوانم در خدمت بارسا باشم و برای رسیدن به اهداف مشترکمان تلاش کنم. می توانم همه عمر در بارسا بمانم ولی نه فقط به واسطه یک قرارداد. به من باشد همه عمر آنجا خواهم ماند ولی ببینیم چه می شود.»

 

رونالدو: «قبلا هم گفته ام که مخالف جدایی رونالدو از رئال بودم. تا وقتی او در رئال بود، هم ال کلاسیکوها طعم دیگری داشت و هم رقابت بارسا و رئال در سطحی متفاوت و خاص تر بود.»

 

نیمار: «با او در تماس هستیم و هنوز گروه واتس آپمان پابرجاست ولی الان دیگر مشکل بتوان تصور کرد او به بارسا برگردد. شیوه جدایی او به گونه ای بود که برخی اعضای باشگاه و هواداران، تمایلی برای بازگشت او ندارند. شرایط برای بازگشت نیمار مشکل شده است اما حضور او در بارسا از نظر ورزشی کاملا به سود باشگاه خواهد بود.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------