نوری: مشاور جدید فتحی، پرسپولیسی است/ جباری: آنقدر پرسپولیسی‌ها را در استقلال سرازیر نکنید



اخبار,اخبار ورزشی,محمد نوری
پیشکسوت باشگاه استقلال به انتصاب مهدویان به عنوان مشاور فتحی واکنش نشان داد.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌ و گو با باشگاه خبرنگاران، درباره انتصاب محمد حسین مهدیان به عنوان مشاور مدیر عامل باشگاه گفت: من روزمه این شخص را دیدم. او یک پرسپولیسی است. او در قضیه جدایی جپاروف از استقلال نقش داشته است و حالا برای حمایت از استقلال در اینستاگرام مطالبی را عنوان می‌کند. به نظر من هوداران استقلال آگاه هستند و همه در این دوران می‌توانند به رزومه دیگران دسترسی داشته باشند.

 

او ادامه داد: این انتصابات در باشگاه استقلال درست نیست. استقلالی‌های زیادی حاضرند عاشقانه به تیم‌شان کمک کنند. منشا این مشکلات همان انتصابات ابتدایی است، که از زمان مدیریت آقای فتحی به وجود آمده و همین موضوع در حال حاضر هم ادامه پیدا کرده است. هواداران نگران هستند و واقعا گناه دارند. باید عاشقان واقعی استقلال را به این تیم آورد. کسانی که برای این تیم زحمت کشیدند چرا در استقلال نیستند و بیرون نشستند؟!

 

نوری با انتقاد از انتصابات جدید در باشکاه استقلال بیان کرد: یک عده‌ای که اصلا ما نمی‌شناسیم و رزومه خوبی ندارند، در باشگاه کار می‌کنند. من از این موضوع متاسفم  و خیلی هم درباره چنین موضوعاتی صحبت می‌کنم و امیدوارم استقلال یک روز به حق خودش برسد.    

 

لازم به ذکر است که دیروز (چهارشنبه) محمد حسین مهدیان طی حکمی از سوی امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان مشاور او منصوب شد، اما بلافاصله این موضوع به واسطه برخی از فعالیت‌های مجازی مهدیان و حمایت از باشگاه پرسپولیس در گذشته، با واکنش منفی از سوی هواداران و پیشکسوتان باشگاه همراه شد.

 

واکنش جباری به انتصاب‌های جدید استقلال/ باشگاه را نابود نکنید

 

 علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آقای وزیر ورزش و جوانان! دیگر فردی را ندارید که معرفی کنید تا در استقلال سمت بگیرد؟! بس است دیگر. آنقدر پرسپولیسی‌ها را در استقلال سرازیر نکنید. استقلال بهترین پیشکسوتان را دارد، چرا از آن‌ها در استقلال استفاده نمی‌کنید. استقلال را نابود نکنید!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------