آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

انصاری فرد: مستندات حرف های استقلالی ها علیه ما موجود است



اخبار,اخبار ورزشی,انصاری فرد
حرف های گابریل کالدرون در کنفرانس خبری پیش از بازی با ماشین سازی خیلی زودتر از حد تصور واکنش هایی را از سوی رسانه ها و باشگاه استقلال به خود دید.

به گزارش ورزش سه، امروز کنفرانس خبری گابریل کالدرون و حرف هایش درباره داوری بازی استقلال و پارس جنوبی بسرعت در فضای رسانه ای واکنش ها و نقدهایی را به خود دید. این حرف ها که بعد از یکی دو مصاحبه قبلی او که موجب حساسیت استقلالی ها شده بود باعث شد تا حتی مسئولان باشگاه رقیب به حرف های سرمربی پرسپولیس واکنش نشان بدهند.


محمدحسن انصاری‎فرد مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با حرف های کالدرون گفت:" آقای کالدرون در جلسه قبلی که با ایشان داشتیم درباره این موارد با ما صحبت کرد و از یکسری اتفاقات که علیه پرسپولیس رخ می دهد ناراحت بود."


او افزود:" سرمربی ما معتقد بود که پرسپولیس دارد ضرر می کند و تیم های دیگری هستند که منتفع می شوند. او در این جلسه حرف از استقلال نزد و آنچه ما می دانیم این است که نه آقای کالدرون و نه هیچکسی در باشگاه پرسپولیس تقابلی با استقلال ندارد."


مدیرعامل پرسپولیس درباره واکنش باشگاه استقلال هم گفت:" مسئولان باشگاه استقلال با من صحبت کردند. درست است که اشتباه داوری همیشه وجود دارد اما به طور کلی در این فصل پرسپولیس از داوری متضرر شده است. این در حالی است که برخی تیم ها از مشکلات داوری منتفع شده اند و بازهم می گویم که منظور ما فقط تیم استقلال نیست. با توجه به شناختی از آقای کالدرون دارم مطمئن هستم او اتهامی به کسی نمی زند و تنها دغدغه اش این است که پرسپولیس متضرر نشود."


انصاری‌‎فرد در ادامه افزود:" ما فقط مشکلمان داوری ها نیست و در برنامه ریزی مسابقات هم متضرر شده ایم. پرسپولیس تنها دو بازی خانگی اش را در روز جمعه برگزار می کند ولی تیم های دیگر هشت ، نه بازی شان در روز تعطیل است. استقلال هم شرایطش مثل ما است و فکر کنم آن ها هم سه یا دو بازی شان در روز تعطیل  و بقیه در روز غیرتعطیل برگزار می شود. چرا باید اینگونه باشد "


او اضافه کرد:"من باورم این است که تقابل استقلال و پرسپولیس در نهایت به سود دیگر تیم ها تمام می شود. ما همیشه به رقابت و رقیبمان احترام گذاشته ایم. آقای کالدرون هم مشخصا گفته که منظورش استقلال نبوده است. من هم به طور کلی می گویم که خواهان یک رقابت عادلانه هستیم ضمن اینکه اغلب تیم ها چه  استقلال و چه برخی تیم های دیگر مدام اتهام حمایت از پرسپولیس را زده اند."


مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که استقلالی ها نسبت به حرف هایی که درباره تیم آن ها زده شده عصبانی هستند گفت:" ما درباره آن ها صحبت نکردیم اما واقعیت این است که اینطوری هم نیست که استقلالی ها درباره پرسپولیس حرفی نزده اند. از آن طرف صحبت هایی شده و مستنداتش هم هست."


انصاری‎فرد همچنین درباره ناراحتی کالدرون از پرداخت نشدن دستمزدش هم گفت:" او حق دارد ناراحت باشد چرا که ما پرداختی کمی به ایشان داشتیم. اما اتفاقات خوبی در شرف افتادن است. ما نیاز جدی مالی داریم و با توجه به شرایط کنونی باشگاه باید درآمدزایی کنیم. در حال کار روی قراردادهایی هستیم که امیدواریم به زودی به سرانجام برسد. تمام تلاش ما این است که درآمدهای باشگاه را افزایش بدهیم."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------