فتاحی: اهدای جام بعد از بازی تصمیم خود پرسپولیسی‌ها بود



اخبار,اخبار ورزشی,سعید فتاحی
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: می‌توانستیم دو ساعت قبل از بازی پرسپولیس با ماشین سازی کاپ سوپرجام را به پرسپولیسی‌ها بدهیم.

به گزارش مهر، سعید فتاحی درباره اعتراض سرمربی پرسپولیس به اهدای جام سوپرجام بعد از بازی با ماشین سازی به برنامه «ورزش و مردم» گفت: سازمان لیگ قصد داشت امسال این جام را به پرسپولیس بدهد و به خاطر تاخیر در شروع لیگ، این اتفاق را بعد از ماه محرم و صفر عملی کردیم. اولین بازی پیش روی پرسپولیس هم دیدار با ماشین سازی بود.

 

وی با بیان اینکه اهدای جام بین دو نیمه قانونی نیست، تاکید کرد: بر اساس قانون دو ساعت قبل از مسابقه و نیم ساعت بعد از پایان آن متعلق به همان دیدار است. به مدیرعامل پرسپولیس هم گفتیم که اگر بخواهیم جام را به این تیم بدهیم باید دو ساعت قبل از بازی باشد یا ۳۰ دقیقه بعد از اتمام بازی.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: آقای انصاریفرد اعلام کرد هواداران هم در مراسم اهدای جام باشند و دیگر چاره ای نداشتیم. این برنامه ریزی از سوی خود مدیران باشگاه بود وگرنه می شد جام را دو ساعت قبل از بازی هم اهدا کرد.

 

فتاحی درباره اعتراض دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال مبنی بر فشردگی مسابقات و مصدومیت بازیکنان، یادآور شد: آقای نوروزی از پزشکان به‌نام و قدیمی فوتبال ایران است ولی اینطور هم نیست که برنامه فشرده باعث پارگی رباط شود. بازیکنی داریم که هفته اول یا دوم رباط پاره کرده است در شرایطی اصلا لیگ شروع نشده است.

 

وی ادامه داد: قبل از شروع لیگ از باشگاه ها بابت برنامه لیگ نظر می خواهیم. در جام حذفی چون تراکتور، پرسپولیس و سپاهان چون بیش از چهار بازیکن در تیم ملی داشتند، بازی هایشان به تعویق افتاد. فشردگی برای تیم خاصی نیست.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: همه جای دنیا بین مسابقات دو روز استراحت می گذارند. به خاطر سختی ها و اینکه می گویند در ایران امکاناتمان مثل اروپا نیست، ما یک روز دیگر هم اضافه کردیم. اگر تیمی جمعه بازی دارد سه شنبه برایش بازی می گذاریم تا حداقل ۷۲ ساعت فاصله بین بازی باشد.  این اتفاق هم همیشه نیست و در برخی مقاطع بازی ها فشرده می شود و چاره ای نداریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------