زیدان: آینده درخشانی در انتظار والورده است/ از عملکرد اِزار راضی هستیم



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید از عملکرد دو هافبک تیمش راضی است و بازی با رئال بتیس را سخت پیش‌بینی کرد.

به گزارش تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش فردا شب (شنبه) در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا پذیرای رئال بتیس هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: تمامی تیم‌هایی که به سانتیاگو برنابئو می‌آیند، به دنبال ارائه بازی خود و کسب امتیاز هستند. به هر حال ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و می‌دانیم که بازی سختی در انتظارمان است. باید بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم و به این موضوع واقف هستیم که هر بازی داستان خاص خودش را دارد.

 

زیزو در پاسخ به این پرسش که «آیا فدریکو والورده نسخه ارزان‌تری از پوگبا است؟»، گفت: من اینطور به این قضیه نگاه نمی‌کنم. فدریکو والورده بازیکن خیلی جوانی است که آینده درخشانی در انتظارش است. او عالی کار  می‌کند و از عملکردش سورپرایز نشدم. فدریکو بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود.

 

وی همچنین در خصوص وضعیت بال ولزی تیمش اظهار داشت: بیل اینجا کنار ماست و کم‌کم تمرینات خود را از سر گرفته است. به هر حال ما کنار او هستیم تا به شرایط بازی برسد و به ترکیب تیم بازگردد. در حال حاضر اما بیل نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

 

سرمربی رئال مادرید همچنین درباره هافبک بلژیکی‌اش اظهار داشت: شما هم می‌توانید ببینید که اِزار و رئال مادرید رفته‌رفته بهتر می‌شوند. ما از عملکرد ادن در زمین راضی هستیم. ما می‌بینیم که او هر روز بهتر و بهتر می‌شود و طبیعی بود که به اِزار کمی زمان دهیم تا خود را با شرایط جدید وفق دهد.

 

زیزو در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من برنامه A، B و یا C ندارم، بلکه سعی می‌کنم در هر بازی با استفاده از بهترین ترکیب ممکن، بهترین بازی و بهترین نتیجه را بگیرم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------