«حمیدرضا عارف» از کمیسیون صلح و ورزش استعفا کرد



اخبار,اخبار ورزشی,حمیدرضا عارف
رئیس کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک از سمت خود در این کمیسیون استعفا کرد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا عارف عارف که در  یکسال گذشته  به عنوان رئیس کمیسیون صلح و ورزش منصوب شده بود از سمت خود استعفا کرد.

 

با استعفای عارف، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا جایگزین عارف در ریاست کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک شد و قرار است حکم وی طی دو روز آینده از سوی سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک صادر شود.

 

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه درباره استعفای عارف گفت: عارف با جمعی از اصحاب هنر و سینما به من مراجعه کرد و کسی هم او را معرفی نکرد. او گفت پروژه‌ای را آغاز کرده در رابطه با صلح و زنان که تصویری از زنان ورزشکار ایرانی را نشان دهد.

 

او گفت می‌تواند این موضوع را در قالب کمیته ملی المپیک سامان دهد تا در IOC جهانی شود. من پذیرفتم چون ایده خوبی بود. اعضای هیئت اجرایی هم‌ آن را پذیرفتند. من در اصول مدیریتی که دارم با فشار رسانه‌ای او را کنار نگذاشتم ولی با فشارهای رسانه‌ای خودش استعفا کرد و کمیسیون عملا تعطیل شد. ما کتبا با استعفا موافقت کردیم ولی رسانه‌ای نکردیم. اگر آن زمان اعلام می‌شد برداشت دیگری می‌شد. اگر به مهر سال گذشته بر می‌گشتم برای او حکم‌ نمی‌زدم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------