قلعه‌نویی: گل گهر هزار درصد فرق کرده است/ جلالی: داور از مسابقات بعدی شجاعانه سوت بزند



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه‌نویی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل گهر هزار درصد فرق کرده است و به نظرم بقیه تیم‌ها مقابل این تیم به سختی خواهند افتاد.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی مقابل گل‌گهر در نشست خبری گفت: دیروز قبل از مصاحبه گفتم به خاطر میهمان نوازی مردم کرمان تشکر می‌کنم. آنها به ما محبت داشتند. درباره بازی باید بگویم تیم گل‌گهر هزاردرصد فرق کرده است و از آنچه توقع داشتیم خیلی بالاتر بود به خصوص در نیمه دوم.

 

قلعه‌نویی ادامه داد: بازی سختی بود و من شبهای بازی معمولا دغدغه دارم. امیدوارم گل‌گهر زودتر با آمدن استاد جلالی پیشرفت کند. این تیم با 4 روز تمرین به این صورت بود با چند هفته تمرین ببینید چه می‌شود. فقط درخواستم این است که فکری به حال زمین بکنند. اگرچه زمین سبز است اما بسیار بی‌کیفیت بود.

 

وی خاطرنشان کرد: نوع بازی جلالی روی زمین است به همین دلیل باید زمین درست شود. ما خیلی خوب به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. البته دقایقی از بازی وقتی بازیکنان ما توپ را لو دادند فشار گل‌گهر بیشتر شد که یک مورد خطرناک هم توسط بایرامی داشتند و توپ به بیرون رفت. بقیه موارد را هم لایه‌های دفاعی ما خوب عمل کردند. هافبک‌های ما توپ‌های زیادی را لو دادند اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و این برای ما خیلی خوب بود. فکر می‌کنم با حضور استاد جلالی و استقبال شما گل‌گهر متمایزی را خواهیم دید. امروز تعداد شما خبرنگاران زیاد است تعجب می‌کنم دیروز کجا بودید؟

 

سرمربی سپاهان در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه فکر می‌کنید با بازی امروز زنگ خطر برای شما به صدا درآمده، تصریح کرد: این بازی خیلی سخت بود اما تیم‌های بزرگ دنیا مثل بارسا و رئال ممکن است مقابل تیم‌های دسته پایین‌تر ببازند. فرگوسن تیم‌ها را به 3 دسته تقسیم می‌کرد و از همین تیم‌های دسته سوم می‌ترسید آن هم به خاطر انگیزه بازیکنان. لیگ در شرایط خوبی تعطیل شد. 4 بازیکن ملی‌پوش، یک بازیکن امید و 2 بازیکن در رده جوانان داشتیم، تا برگردیم زمان لازم است.

 

قلعه‌نویی با اشاره به عملکرد خوب گل‌گهر، خاطرنشان کرد: گل‌گهر تیم دست و پا بسته‌ای نست. ببینید چه بازی خوبی مقابل استقلال داشت. چند موقعیت تک به تک را خراب کرد؟ ما فیلم را آنالیز می‌کنیم. آنها یک موقعیت خوب هم داشتند که به بیرون رفت و بقیه را ما اجازه ندادیم. باید به گل‌گهر احترام بگذاریم. فکر می‌کنم بقیه تیم‌ها مقابل گل‌گهر به سختی بیفتند.

 

وی عنوان کرد: تیم ما 4 مصدوم دارد، 3 هافبک و 2 بازیکن بازی‌ساز ما نبودند به خاطر همین یک مدل دیگر بازی کردیم. خدا را شکر می‌کنم که این مدل جواب داد. هم سجاد گل زد هم بازیکن تعویضی ما. وقتی دیدیم حریف یک بلند‌زن آورد ما مهدی‌زاده را آوردیم. از راهنمایی شما تشکر می‌کنم و تلاش می‌کنیم این زنگ خطر کمتر شود.

 

سرمربی سپاهان درباره حضور بازیکنان نخبه مثل محبی، تصریح کرد: فقط این بازیکنانی که شما اسم بردید نبودند، سردار آزمون را در 16 سالگی با خودم به ترکیه بردم و مقابل یک تیم روسی بردم و گفتم اگر می‌خواهی فوتبالیست شوی باید این مدلی شوی اگر این مدلی نباشی دقیقه 10 بیرون می‌گذارمت. با نورافکن هم در 16 سالگی همین کار را کردم.

 

قلعه‌نویی با اشاره به بازیکنان خوبی که در لیگ یک هستند، یادآور شد: لیگ یک استعدادهای خوبی دارد و بازی کردن آنجا سخت است. اگر شما بازیکنان لیگ یک را شناسایی کنید و به لیگ برتر بیاورید خیلی سریعتر پیشرفت می‌کند و به چشم می‌آید. چون زمین و مطبوعات هم تاثیر می‌گذارد. البته این کار یک مجموعه است و باید از دوستانی که این بازیکنان را معرفی کرد تشکر کنم. من هر سال لیگ یک را رصد می‌کنم و نیم فصل دوم را خودم می‌بینم. از محبی 8 بازی دیده‌ام بعد یک آقایی آمده و حرف‌هایی زده است.

 

وی درباره وینگو بگوویچ خاطرنشان کرد: وینگو مربی بزرگی است و اسم او در تاریخ گل‌گهر می‌ماند. باید قدرشناس بود اما ممکن است یک مربی بزرگ مانند مورینیو چند سال به مشکل برمی‌خورد اما تاریخ وینگو را فراموش نمی‌کند. البته این تغییرات خوب است و به گل‌گهر کمک زیادی کرده است اما این زمین مشکل است.

 

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر داوری، یادآور شد: داوری خیلی خوب بود هرچند به من تذکر هم داد. در این شرایط که شیطنت‌هایی بود داوری بازی را با عدالت قضاوت کرد.

 

سرمربی سپاهان درباره ساخت‌وسازها، گفت: این خودش ایراد است. این همه هزینه شده آن هم پول بیت‌المال که باید مشکلات برطرف شود. شنیده‌ام دوستان و مدیریت گل‌گهر زیرساخت‌ها تحول پیدا می‌کند.

 

وی درباره اینکه شهباززاده و نورافکن خیلی متحول شده‌اند، گفت: همه اینها کار خداست.

 

 جلالی: داور از مسابقات بعدی شجاعانه سوت بزند/کیفیت بازی گل‌گهر بهتر می‌شود

مجید جلالی سرمربی گل‌گهر در نشست خبری بعد از شکست این تیم مقابل سپاهان گفت: ما امروز خوب بودیم. 2 اشتباه داشتیم و وقتی مقابل تیمی مثل سپاهان بازی می‌کنی حق اشتباه نداری و اگر اشتباه کنی شدید جریمه می‌شوی. ما 2 اشتباه روی دفاع داشتیم و غیر از آن شما دیدید موقعیتی به حریف ندادیم و نیمه دوم فشار زیادی روی آنها آوردیم. این بازی تمام شد و این شروعی برای ماست.

 

وی افزود: این بچه‌ها نیاز به روحیه و مراقبت دارند. از مردم سیرجان و هواداران می‌خواهم این تیم را تنها نگذارند. این تیم نیاز دارد هوادار باشد. از همه هواداران تشکر می‌کنم که آمدند از آنها می‌خواهم به حریف احترام بگذارند. مطمئن باشید این تیم به امید خدا روزهای خوب پیش رو دارد. این بازیکنان امیدوارکننده هستند چون با 4 روز کار کیفیت آنها تغییر کرده است. برای بازی با پیکان 10 روز وقت داریم به همین دلیل کیفیت تیم بهتر می‌شود. از همه هواداران می‌خواهم برای بازی با پیکان ورزشگاه را پر کنند، به آنها نیاز داریم و به امید خدا آنها را خوشحال خواهیم کرد.

 

جلالی درباره اینکه گل‌گهر از ضربات ایستگاهی خوب استفاده نکرده، خاطرنشان کرد: شما توقع نداشته باشید این مشکلات در 4 روز حل شود. فوتبال کار می‌برد به ویژه این تیم که باید صبح و بعدازظهر کار کند اما گل‌گهر قابل پیشرفت است. من در 4 روز 5 جلسه تمرین کردیم وقتی این کیفیت را دیدیم پس کار جلو برود بهتر هم می‌شود. این بازیکنان نیاز دارند دستی برسرشان کشیده شود. روی ضربات ایستگاهی روز گذشته 20 دقیقه کار کردیم.

 

سرمربی گل‌گهر درباره اعتراضاتی که به داوری داشت، عنوان کرد: داور جوانی بود که نخسیتن بازی لیگ‌برتر خود را قضاوت می‌کرد و من دوست دارم او را تشویق کنم. چون او جوان است و می‌خواهد پیشرفت کند اما از او می‌خواهم دفعات بعد شجاعانه قضاوت کند.

 

جلالی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید به فکر جذب بازیکن در نیم‌فصل هستید، خاطرنشان کرد: ما به فکر خیلی چیزها هستیم.

 

سرمربی گل‌گهر درباره ارزیابی‌اش از بازیکنان خارجی گل‌گهر، تصریح کرد: امروز این سوال را آقای جواهری از من پرسید. اجازه دهید این بازیکنان را یک هفته تا 10 روز با دقت ببینم. 50 درصد به جمع‌بندی رسیده‌ام اما دوست دارم اگر در مورد چیزی نظر می‌دهم به حرفم اطمینان داشته باشم و کارشناسی باشد.

 

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کاپیتان تیم در لیگ دسته یک با گل‌گهر بود اما با صعود این تیم به لیگ برتر، او کنار گذاشته شده آیا این بازیکن دعوت می‌شود، تصریح کرد: دیشب او به هتل آمد و با بازیکنان شام خورد. با هم 10 دقیقه صحبت کردیم. من به او گفتم الان در تیم بازیکنانی که سن بالا هستند، زیاد هستند. این تیم باید به سمت جوانگرایی برود. این بازیکن را برای بازی نمی‌خواهیم اما بررسی می‌کنم آیا می‌توان کنار تیم او را داشت یا خیر؟ چون او زحمت کشیده و باید حرمت و جایگاه این افراد را حفظ کرد. من هم به این موضوع متعهدم.

 

وی درباره اعتراض قلعه‌نویی به زمین، خاطرنشان کرد: چمن زمین کمی بلند بود. اگر شما زمین‌های دیگر را ببینید این زمین مثل آزادی یا نقش جهان یا زمین امام‌رضا (ع) نیست اما از بعضی زمین‌ها بهتر است. باید بگوییم چمن را کوتاه کنند.

 

جلالی درباره اینکه داوری پنالتی برای گل‌گهر نگرفت و آیا شما به یک صحنه برای پنالتی اعتقاد دارید، گفت: از دوربینی که گفته بودم فیلم بگیرند نتوانستم ببینم اما از بهنام برزای که پرسیدم قسم خورد او را هول داده‌اند اما من نمی‌توانم قضاوت کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------