آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

مربی نساجی: به ما گفتند که از تمام بازیکنان‌مان می‌توانیم استفاده کنیم/ استراماچونی به نشست خبری نرسید



اخبار,اخبار ورزشی,حسن بادامکی
حسن بادامکی، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد در دیدار فردای این تیم مقابل استقلال، محمدرضا مهاجری سرخپوشان مازندرانی را همراهی کند.

به گزارش تسنیم، با توجه به بیماری محمدرضا مهاجری که طی چند روز اخیر باعث بستری شدن سرمربی نساجی در بیمارستان هم شد، حسن بادامکی مربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد. البته محمدرضا مهاجری در محل نشست خبری حضور داشت، اما بادامکی پاسخگوی خبرنگاران بود.

 

وی در ابتدا گفت: خدا را شاکرم که بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان و اتفاقاتی که برای سرمربی تیم‌مان افتاد و همه در جریان آن هستند، آماده دیدار مقابل استقلال شدیم. ما هفته بسیار سختی را به دلیل حضور نداشتن آقای مهاجری پشت سر گذاشتیم. در ادامه با حمایت تک‌تک اعضای کادرفنی، کادر پزشکی و پشتیبانی و مدیریتی و همچنین حمایت سرمربی تیم توانستیم تمرینات خوبی را انجام دهیم و همه برای موفقیت تیم تلاش کردیم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم. از هواداران‌مان نیز تشکر می‌کنم که همیشه حامی تیم ما بودند و دیروز هم استقبال خوبی از اعضای تیم داشتند و یک تلاش مضاعفی را برای‌مان واجب کردند و انرژی مثبتی به ما دادند.

 

مربی تیم فوتبال نساجی افزود: یک تشکری هم از یکی از مالکان باشگاه نساجی دارم که جلسه‌ای را با تمام اعضای تیم گذاشتند و صحبت‌‌های همه‌ی اعضای باشگاه را شنیدند و قول‌های مساعدی دادند که باعث شد تا یک گروه قوی برای بازی با استقلال داشته باشیم. تیم فوتبال استقلال این روزها با هفت برد پیاپی شرایط خوبی دارد و ما با پیروزی مقابل آنها برد را ابتدا به آقای مهاجری و بعد از آن به مردم خوب قائمشهر تقدیم می‌کنیم.

 

بادامکی در پاسخ به این سؤال که مشکل صدور کارت بازی بازیکنان نساجی حل شده است، اظهار کرد: آخرین خبری که به ما دادند این بوده که مشکل حل شده است و ان‌شاءالله بتوانیم از بازیکنانی که داریم با توجه به نیازمان استفاده کنیم. به ما گفتند که همه‌ی بازیکنان را در اختیار داریم و می‌توانیم براساس نیازمان از آنها استفاده کنیم. 

 

وی  در پاسخ به این پرسش که فردا در بازی مقابل استقلال مهاجری نساجی را هدایت خواهد کرد، گفت: حضور آقای مهاجری به ما انرژی داده است. باید با خود ایشان و دکتر‌شان صحبت کنیم. ان‌شاءالله که این اتفاق بیفتد و فردا سرمربی تیم در کنارمان حضور داشته باشد.

 

مربی تیم فوتبال نساجی درباره محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: خداراشکر با کمک کادرپزشکی مصدومان‌مان به بازی با استقلال رسیده‌اند و تمام بازیکنان را در اختیار داریم. 

 

استراماچونی به نشست خبری بازی نساجی - استقلال نرسید

قرار بود نشست خبری آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از بازی برابر نساجی مازندران از ساعت 16:15 امروز (یکشنبه) در سالن کنفرانس ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر برگزار شود، اما به دلیل تأخیر در زمان سفر آبی‌پوشان به مازندران، استراماچونی به نشست خبری نرسید.

 

اعضای تیم استقلال با دو دستگاه اتوبوس از تهران راهی بابلسر شدند تا در یکی از هتل‌های این شهر اسکان یابند. آبی‌پوشان ساعاتی قبل از دیدار مقابل نساجی از بابلسر عازم قائمشهر خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------