مورینیو: اگر کارم را دوست داشته باشید، بیش‌تر به من علاقه‌مند می‌شوید!



اخبار,اخبار ورزشی,مورینیو
ژوزه مورینیو، سومین پیروزی‌اش در سمت فعلی را حق تیمش دانست.

به گزارش تسنیم، ژوزه مورینیو پس از برتری 2-3 تیمش مقابل بورنموث در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، برتری را حق شاگردانش دانست.

 

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام اظهار داشت: هواداران، باشگاه را دوست دارند. نمی‌گویم من را هم دوست دارند اما مرا به عنوان یک حرفه ای که می‌خواهد همه چیزش را برای باشگاه بگذارد، پذیرفته‌اند. مردم اگر کارم دوست داشته باشند، دلایل بیشتری برای دوست داشتنم خواهند داشت. هواداران پشت تیم هستند. سخت درحال تلاش برای رسیدن به رتبه‌های بالا در جدول هستیم که این موضوع برای این تیم با استعداد، مناسب است.

 

مرد پرتغالی درمورد عملکرد دله آلی اضافه کرد: او در پستی بازی می‌کند که احساس راحتی و خوشحالی دارد. همچنین فضایی برای خلاقیت در اختیارش قرار داده ایم. فکر می‌کنم از زمان ورودم به باشگاه، بازی‌های فوق العاده ای را انجام داده است.فکر می‌کنم تا زمانی که 3 گل را زده بودیم، بهترین نمایش ما رقم خورد و حتی نزدیک به زدن گل چهارم قرار داشتیم  تا اینکه آن‌ها گل اول را زدند و بازی متفاوت شد. فکر می‌کنم بازیکنان بعد از انجام یک بازی دیوانه وار و سطح بالا، خسته شدند اما فرصت زدن گل چهارم را داشتیم. بازی در لیگ برتر همیشه نزدیک است. اکثر دقایق بازی خوب بازی و دقایقی احساس ترس کردیم. با این حال تصور می‌کنم هواداران از بازی لذت بردند. در 4 روز، 7 گل به ثمر رسانده‌ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------