صادقی:‌ هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی من حمله کردند/ با پوزخند درباره استقلال حرف نزنید



اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین صادقی
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت:‌ متأسفانه باشگاه استقلال و پرسپولیس به ارگانی وابسته هستند که در مدیریت دقت‌های لازم را ندارند و گاف‌های خود را به گردن باشگاه می‌اندازند.

به گزارش فارس، امیرحسین صادقی پس از برتری این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت:‌ امروز استقلال چهار گل به تیم شاهین شهرداری بوشهر زد. حالا در هر صورت یا با مربی یا بدون مربی این تیم امروز برنده شد. 

 

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود پول استراماچونی پرداخت شده اما او مدعی شده که هیچ پولی به حساب من واریز نشده است، موضوع چیست، گفت: گمانه‌زنی زیاد است، حرف زیاد است. طبق آخرین خبر موثق تا دوشنبه پول به حساب او واریز می‌شود اگر باخبر باشید شنبه و یکشنبه بانک‌های اروپا تعطیل است آخر ژانویه هم نزدیک است و جابه‌جایی پول در این وضعیت خیلی سخت است امیدوارم این اتفاق رخ بدهد  و آرامش به استقلال برگردد.

 

صادقی در پاسخ به این سؤال که این روزها گزینه‌های مختلفی به عنوان سرمربی استقلال مطرح می‌شود و فرهاد مجیدی نیز یکی از این گزینه‌ها است آیا شما از این موضوع خبر دارید یا خیر، گفت: من سمتی در باشگاه ندارم. بعد از چهار سال امروز می‌خواستم بازی را تماشا کنم از حاجیلو یک بلیت VIP برای تماشای بازی گرفتم و از چیزی خبر ندارم. این سؤالات در حوزه مدیریت است و من حرفی نمی‌زنم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کنید تغییر مدیریت می‌تواند به باشگاه استقلال کمک کند یا خیر، گفت: بی‌کمک هم نیست. فکر می‌کنم می‌تواند اتفاقات جدیدی را رقم بزند. پول‌هایی که در باشگاه جابه‌جا می‌شود و اتفاقاتی که می‌افتد اگر یک مقدار شفاف‌سازی شود برای مردم این موضوع بهتر است.

 

بازیکن سابق استقلال در واکنش به صحبت‌های بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس اظهار داشت: من اگر بحث وزارت ورزش را می‌کنم برای این است که این اتفاقات برای پرسپولیس هم بوده و برای استقلال هم بوده است. هواداران پرسپولیس متأسفانه به صفحه شخصی من حمله کرده‌اند و هر چیزی که لایق خودشان بوده به من گفته‌‌اند. استقلال و پرسپولیس هر دو صدمه دیده‌اند متأسفانه این دو تیم به ارگانی وابسته هستند که در مدیریت دقت لازم را ندارد و گاف‌هایی که می‌دهند به گردن باشگاه می‌اندازند.

 

نوازی: سوء مدیریت به استقلال ضربه زد/ اگر تصمیم‌گیرنده بودم خودم سرمربی می‌شدم

محمد نوازی پس از پیروزی ۴ بر یک استقلال برابر شاهین بوشهرگفت: خوشحالم که آبی پوشان توانستند که به یک برد خوبی دست پیدا کنند. این تیم انسجامی خوبی دارد و مطمئنا در هفته های آینده هم می تواند موفق باشد.

 

وی در مورد وضعیت مدیریتی استقلال هم گفت: متاسفانه سوءمدیریت باعث شد تا استقلال در یک سال گذشته ضربه های بدی بخورد. باید یک مدیر لایق و توانا به استقلال بیاید تا این تیم را از این وضعیت بحرانی خارج کند.

 

هافبک پیشین استقلال در مورد بازگشت استراماچونی به استقلال گفت: شاید او نخواهد بیاید. دیگر نمی توان خیلی برای او صبر کرد. باید  هرچه زودتر وضعیت مدیریتی باشگاه مشخص شود تا وضعیت سرمربی  هم معلوم شود.

 

نوازی خاطرنشان کرد: متاسفانه ضعف های مدیریتی در ورزش ما زیاد است و باید این مشکل نه تنها در فوتبال بلکه در رشته های دیگر هم برطرف شود.

 

هافبک پیشین استقلال گفت: استقلال این روزها شرایط خوبی  ندارد. باید هر چه زودتر این بحران ها به پایان برسد. درست است که توانستیم شاهین بوشهر را شکست دهیم اما باید فکری به حال وضعیت استقلال کرد.

 

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که به نظر شما کدام یک از گزینه های مدیرعاملی برای استقلال مفیدتر خواهد بود، گفت: من در جایگاهی نیستم که بتوانم در این خصوص صحبت کنم اما امیدوارم هر کسی مدیرعامل استقلال می شود توانایی خدمت داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------