برانکو ایوانکوویچ برای قرارداد به عمان رسید



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو ایوانکوویچ
سرمربی سابق پرسپولیس با حضور در عمان در حال مذاکره برای قبول هدایت این کشور است.

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با حضور در عمان و دیدار با مدیران فدراسیون این کشور، در حال مذاکره برای قبول هدایت این کشور است.


برانکو ایوانکوویچ که بعد از جدایی از پرسپولیس و قبول هدایت الاهلی عربستان، حضوری کوتاه مدت در این کشور داشت، طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی را در خصوص بازگشت به پرسپولیس و حتی قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران و جانشینی مارک ویلموتس را متوجه خود می‌دید.


برانکو اما همواره از داشتن پیشنهاداتی از چین، امارات و ... صحبت کرده بود و اکنون اما با حضور در عمان در آستانه قبول هدایت این کشور است. سرمربی کروات سابق پرسپولیس با حضور در عمان و برگزاری جلسه با فدراسیون این کشور، احتمالا فردا قراردادش را با عمان قطعی خواهد کرد.


تیم ملی عمان در مقدماتی انتخابی جام جهانی در گروه پنجم و با تیم‌های افغانستان، هند و قطر همگروه است و با کسب 12 امتیاز بعد از قطر شانس قطعی صعود به مرحله بعدی محسوب می‌شود.


برانکو ایوانکوویچ 65ساله، سابقه حضور در فوتبال آسیا با هدایت تیم ملی ایران، پرسپولیس، الاهلی عربستان، الاتفاق عربستان، شاندونگ چین، الوحده امارات را در کارنامه دارد و عمان مقصد احتمالی بعدی او محسوب خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------