بازگشت نام ساموئل گارسیا به لیست استقلال!/ مهاجم الجزایری به تراکتور پیوست



اخبار,اخبار ورزشی,ساموئل گارسیا
شنیده می شود مدیران باشگاه استقلال مذاکراتی با بازیکنی اسپانیایی برای حضور در تیمشان داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساموئل گارسیا وینگر ۲۹ ساله اسپانیایی که سابقه بازی در ویارئال، لوانته، لگانس، مالاگا و روبین کازان را در کارنامه خود دارد، گویا در رادار استقلالی قرار گرفته است.

 

ساموئل که بازیکن آزاد محسوب می‌شود توانایی بازی در پست وینگر راست و مهاجم را داراست و مطرح شده مدیران باشگاه استقلال مذاکراتی را با این بازیکن داشته اند که البته هنوز به طور رسمی این موضوع از سوی مسئولان آبی پوش به تایید نرسیده است.

اخبار,اخبار ورزشی,ساموئل گارسیا

 

استقلالی‌ها پیش از این به دنبال جذب «ایبینی» بودند که این بازیکن به دلیل مصدومیت شانس حضور در جمع آبی‌های پایتخت را از دست داد.

 

مهاجم الجزایری به تراکتور پیوست

 پس از تائید کادرفنی، باشگاه تراکتور در راستای انعقاد قراردادهای بازيكنان و كادر فوتبالی با بهره گيری و مشاركت یکی از موسسات حقوقی  با استفاده از اشخاص متخصص در امور مذاکره و انعقاد قراردادهای ورزشی، به انعقاد قرارداد با "حمزاوی اوکاچا" اقدام کرد.

 

در تدوین قرارداد حاضر، شرایط حاکم بر محدودیت‌های ناشی از مشکلات بانکی در زمینه‌ی نقل و انتقال پول در نظر گرفته شده و با توجه به سیاست‌های پیشگیرانه در خصوص خروج ارز از کشور، تمامی واریزها به بانک ایران و با ریال صورت خواهد پذیرفت.

 

امید که اقدام حاضر، نقطه‌ی شروعی برای انعقاد قرارداد های تمامی باشگاه‌هایی که از بازیکن‌های خارجی استفاده می‌کنند، باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------