آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

پیروزی تنیسورهای برتر در دور نخست تنیس اپن استرالیا



اخبار,اخبار ورزشی,نواک جوکوویچ
نواک جوکوویچ و اشلی بارتی مدافع‌های عنوان قهرمانی تنیس اپن استرالیا با شکست حریفانشان به دور دوم صعود کردند.

به گزارش ایسنا، بامداد دوشنبه تنیس اپن استرالیا ۲۰۲۰ آغاز شد و شانس‌های قهرمانی توانستند با پیروزی دور نخست را پشت سر بگذارند. در مهمترین بازی بخش مردان نواک جوکوویچ، بخت نخست قهرمانی برابر یان لنارد اشتروف قرار گرفت و ۳ بر یک پیروز شد. مرد شماره دو جهان در ست اول به سختی حریف آلمانی‌اش را با نتیجه ۷ بر ۶ شکست داد اما در ادامه به راحتی ۶ بر ۲ پیروز شد. با این حال ست سوم را با نتیجه مشابه واگذار کرد تا بازی در ست چهارم ادامه پیدا کرد. اشتروف در این ست ضعیف حاضر شد و ۶ بر یک شکست خورد.

 

پیش از این دیدار استفانوس سیتسیپاس به مصاف سالواتوره کاروسو ایتالیایی رفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره شش جهان ست‌های اول تا سوم را به ترتیب با نتایج ۶ بر صفر، ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ به نفع خود به پایان رساند.

 

در روز نخست نیشیکوا، پیا، کری، باره، فوکسوویچ، فدرر، دیمیتروف و کلشریبر هم با پیروزی برابر حریفانشان به مرحله بعد صعود کردند.

 

در بخش بانوان اشلی بارتی، بانوی شماره یک جهان و مدافع عنوان قهرمانی توانست سورنکو را ۲ بر یک شکست دهد. تنیسور استرالیایی ست اول را ۷ بر ۵ شکست خورد اما در دو ست دیگر با نتایج مشابه ۶ بر یک پیروز شد تا به مرحله بعد راه پیدا کند.

 

سرنا ویلیامز هم به راحتی پوتاپووا را ۲ بر صفر شکست داد و به دور دوم صعود کرد. تنیسور آمریکایی در ست نخست ۶ بر صفر پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع خود به پایان رساند.

 

از رقابت‌های جذاب این مرحله پیروزی کوکو گاف ۱۵ ساله برابر ونوس ویلیامز بود. تنیسور جوان آمریکایی توانست حریف پرسابقه‌اش را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

 

نائومی اوساکا هم توانست برابر بوژوکووا ۲ بر صفر پیروز شود و به دور بعد راه یابد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------