برتری استقلال مقابل نفت/ سومین برد پیاپی شاگردان مجیدی در آستانه دربی



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و نفت
تیم فوتبال استقلال دیدار ماقبل از دربی را برابر نفت مسجدسلیمان با پیروزی به پایان برد اما برای دربی تهران یکی از تاثیرگذارتین بازیکنانش را به احتمال فراوان در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مهر، آخرین دیدار از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه بین تیم های استقلال و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. ارسلان مطهری(۳۵) و مهدی قائدی(۵۱) برای استقلال و آرمان قاسمی(۲۱) برای نفت گل زدند.

 

فرهاد مجیدی در شرایطی تیمش را به میدان فرستاد که تغییراتی را در ترکیب تیمش نسبت به دیدار قبلی ایجاد کرده بود که مهمترین آن نیمکت نشین کردن  وریا غفوری بود. 

 

نفت مسجد سلیمان بعد از مقاومت در دقایق ابتدایی بازی مقابل حملات استقلال، در اولین حمله جدی اش در دقیقه ۲۱ به گل رسید. در این لحظه توپ ارسالی بازیکن نفت از جناح راست که به خاطر خطای چشمی به دست آمده بود، عرض دروازه را طی کرد و روی تیر دوم به قاسمی رسید تا او با ضربه ای آرام دروازه خالی را باز کند.

 

استقلالی ها قبل از خوردن گل با بدترین اتفاق ممکن روبرو شدند و شیخ دیاباته بهترین مهاجم شان را به دلیل مصدومیت از دست دادند. درست دو دقیقه بعد از بیرون رفتن دیاباته از میدان، دروازه آبی‌ها از روی یک ضربه ایستگاهی باز شد.

 

مجیدی بعد از آن قائدی را به زمین فرستاد تا به جای دیاباته در کنار مطهری بازی کند. آبی پوشان بعد از گل نبض بازی را در دست گرفتند و چند بار دروازه مسجد سلیمان را با خطر مواجه کردند تا سرانجام در دقیقه ۳۵ ارسلان مطهری از داخل محوطه جریمه از سانتر زمینی و تند و تیز زکی پور نهایت استفاده را برد و بازی را به تساوی کشید. 

 

بعد از آن آبی پوشان فشار خود را روی دروازه نفت مسجد سلیمان حفظ کردند اما حملات آنها ثمری نداشت تا نیمه نخست با تساوی یک-یک به پایان برسد. 

 

با شروع نیمه دوم فرهاد مجیدی دست به دو تعویض دیگر زد و وریا غفوری و مسعود ریگی وارد زمین شدند تا شرایط استقلال برای نیمه دوم هجومی تر شود. همین تغییرات جواب هم داد و استقلال در دقیقه 51 روی یک کار گروهی زیبا توسط مهدی قائدی به گل دوم دست پیدا کرد. 

 

پس از این گل تیم نفت مسجدسلیمان تلاش زیادی کرد تا گل خورده را جبران کند اما مدافعان استقلال در روزی کم اشتباه اجازه باز شدن دروازه شان را به این تیم جنوبی ندادند تا در نهایت شاگردان فرهاد مجیدی هم مثل پرسپولیس  با برد و کسب سه امتیاز به دربی برسند. 

 

پرسپولیس شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در دربی نخواهد داشت و استقلال هم به احتمال فراوان شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهد داشت که البته وضعیت شیخ هنوز به طور قطعی مشخص نیست.

 

استقلال با این بازی 32 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا در رده چهارم قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------