مربی الدحیل: پیروزی برابر پرسپولیس نیاز به تلاش دو چندان دارد/ بازی سختی در انتظار ماست



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی الدحیل
سرمربی مراکشی الدحیل نسبت به قدرت پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر این تیم هشدار داد و تاکید کرد که تیمش کار سختی پیش رو دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت اسپورت، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الدحیل در ورزشگاه خانگی خود از پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد.

 

ولید الرکراکی، سرمربی الدحیل قبل از این دیدار گفت: بدون شک این بازی برای ما بسیار مهم است. با نهایت تلاش خود برای پیروزی بازی خواهیم کرد. می دانیم که لیگ قهرمانان آسیا تا چه اندازه مهم است. هر تیمی رویای قهرمانی در این رقابت را دارد و ما هم چنین رویایی داریم.

 

او ادامه داد: می دانیم که بازی سختی در انتظار ما است؛ به ویژه این که پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است و پیروزی برابر این تیم نیاز به تلاش دو چندانی دارد. اطمینان و اعتماد زیادی به خود داریم. بازیکنان شایسته ای داریم. در دیدارهای قبلی خوب ظاهر شدیم و حتی زمانی هم که برابر الریان تن به شکست دادیم بد بازی نکردیم بلکه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و فرصت های زیادی را خلق کردیم اما آنها را از دست دادیم.

 

سرمربی الدحیل پیامی هم برای هواداران تیمش داشت. او گفت: حضور هواداران بسیار ضروری است چه در لیگ باشد و چه در لیگ قهرمانان آسیا. هواداران انگیزه بسیار خوبی برای ارائه بهترین نمایش است. شخصا مطمئن هستم که هواداران پاسخ درخواست ما را خواهند داد و انگیزه لازم را برای کسب نتایج مطلوب خواهند داد. به امید خدا بخت با ما یار خواهد بود و روز ما خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------