گل‌محمدی: تمرکز لازم را نداشتیم/ الرکراکی: پرسپولیس را تحت فشار گذاشتیم



اخبار,اخبار ورزشی,یحیی گل‌محمدی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش در برابر تیم الدحیل تمرکز لازم را نداشته است.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش برابر الدحیل قطر اظهار کرد: تیم الدحیل فقط سه موقعیت گل به دست آورد که دو موقعیت تبدیل به گل شد. ما در نیمه دوم همه مهره‌های هجومی را وارد زمین کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم چون آن‌ها خیلی بسته بازی می‌کردند. باید بگویم ما شروع بدی داشتیم و در طول بازی هم تمرکز لازم را نداشتیم.

 

وی درباره مباحث داوری هم گفت: من معمولا درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما در صحنه گل نخست بازیکنان ما می‌توانستند تصمیم بهتری بگیرند. داور چند تصمیم اشتباه داشت اما مهم این بود که ما در همان ابتدا تمرکز لازم را نداشتیم.

 

وی همچنین درباره اینکه چرا نمایندگان ایران در سه بازی ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان هستند، گفت: دلیل این موضوع را نمی‌دانم و قطعا این موضوع روی تیم ما فشار ایجاد می‌کند. باید در این بازی‌ها تمرکزمان را بیشتر کنیم اما این برنامه‌ای است که برای تیم ما چیده شده است. باید نهایت تلاش‌مان را انجام بدهیم تا به نتایج لازم برسیم.

 

الرکراکی: پرسپولیس را تحت فشار گذاشتیم

ولید الرکراکی در نشست خبری پس از بازی امشب (سه‌شنبه) تیم‌های الدحیل و پرسپولیس که با پیروزی 2 بر صفر الدحیل به پایان رسید، اظهار داشت: به بازیکنانم به خاطر این بازی به ویژه در نیمه نخست تبریک می‌گویم. با ریتم خوبی بازی کردیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. البته از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم خیلی رضایت ندارم، اما به طور کلی از نتیجه رقم‌خورده، خوشحالم. پرسپولیس در 12 بازی اخیرش شکست نخورده بود و نمایش خوب برخی بازیکنان همانند ادمیلسون، مانژوکیچ، بن عطیه و احمد یاسر کمک زیادی به ما کرد.

 

سرمربی مراکشی تیم الدحیل در ادامه گفت: عدم استفاده از فرصت‌های به دست‌آمده در این بازی کمی مرا نگران می‌کند. از سویی نشانه مثبت الدحیل کار خوب دفاعی در طول بازی است. در چنین بازی‌هایی باید پیروز شویم و کسب سه امتیاز مهم است. نباید خیلی روی عملکردها تمرکز کنیم. امیدوارم این شروع خوب درسی برای ما در بازی‌های آینده باشد. باید روی بازی هجومی و رفع اشتباهات کار کنیم، زیرا بازی‌های مهمی پیش روی ما هستند. نتایج بازی‌های آینده تأثیر مستقیمی روی صعود الدحیل از مرحله گروهی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------