یوونتوس بدون رونالدو پیروز شد/ برد دراماتیک تاتنهام در شب بازگشت بایرن به صدر جدول



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال یوونتوس
شاگردان مائوریتزیو ساری در دیداری خانگی موفق شدند برشا ۱۰ نفره را از پیش‌رو بردارند و صدرنشین سری A شوند.

به گزارش تسنیم، هفته بیست‌وچهارم سری A ایتالیا، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس با نتیجه 2 بر صفر بر برشا غلبه کرد.

 

مائوریتزیو ساری که در این دیدار به کریستیانو رونالدو استراحت داده بود، تیم تحت‌هدایتش توسط پائولو دیبالا (38)  و خوان کوادرادو (75) به گل رسید. همچنین برشا در حالی در این دیدار تن به شکست داد که از دقیقه 37 در پی اخراج فلورین آیه 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

 

بانوی پیر با این برد خانگی 57 امتیازی شد و جای اینتر را در صدر جدول رده‌بندی سری A گرفت.برشا هم 16 امتیازی باقی ماند و تغییری در جایگاه نوزدهمی‌اش حاصل نشد.

 

در دو دیدار دیگر هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

سامپدوریا صفر - فیورنتینا 5

ساسولو صفر - پارما یک

 

***

 

برد دراماتیک تاتنهام در ویلاپارک با درخشش «سون»

ورزشگاه ویلاپارک عصر امروز (یکشنبه) محل رویارویی تیم‌های استون‌ویلا و تاتنهام بود که جدال پرگل دو تیم در نهایت با برتری دراماتیک 3 بر 2 شاگردان آقای خاص همراه شد. استون ویلا ابتدا در این دیدار با گل به خودی دقیقه 9 توبی آلدرویرلد از میهمانش پیش افتاد، اما همین مدافع بلژیکی در دقیقه 27 اشتباه خود را جبران کرد و کار را به تساوی یک-یک کشاند. در ادامه هیونگ‌مین سون در دقیقه 2+45 اسپرز را در نتیجه پیش انداخت تا شاگردان ژوزه مورینیو با برتری راهی رختکن شوند.

 

در آغاز نیمه دوم اما استون‌ویلا خیلی سریع به گل تساوی رسید و بیورن انگلس در دقیقه 53 نتیجه را 2-2 کرد، اما این پایان کار نبود  و هیونگ‌مین سون کره‌ای در دقیقه 4+90 گل برتری تاتنهام را به ثمر رساند تا تیم آقای خاص با سه امتیاز ارزشمند ویلاپارک را ترک کند.

 

شاگردان ژوزه مورینیو با این برد 40 امتیازی شدند و به رده پنجم صعود کردند. استون‌ویلا هم 25 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده هفدهم ایستاده است.

 

بازگشت مقتدرانه بایرن‌مونیخ به صدر جدول

تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت 18 امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان در خانه اف‌سی کلن به میدان رفت و با ارائه یک بازی منسجم موفق شد به برتری 4 بر یک دست یابد.

 

شاگردان هانسی فلیک در این دیدار توسط روبرت لواندوفسکی (3)، کینگسلی کومان (5) و سرژ گنابری (12 و 66) به گل رسیدند و دروازه‌شان هم توسط مارک اوث (70) باز شد.

 

بایرنی‌ها با این برد 46 امتیازی شدند و صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را از لایپزیگ 45 امتیازی پس گرفتند. اف‌سی کلن هم 23 امتیازی باقی ماند و در مکان چهاردهم جدول است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------