برتری قاطعانه آرسنال در خانه مقابل نیوکاسل/ سقوط اینتر با شکست مقابل لاتزیو/ توقف رئال در شب برد مارسی



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار آرسنال و نیوکاسل
تیم فوتبال آرسنال در خانه خودش یک برتری قاطعانه به دست آورد.

به گزارش تسنیم، هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برتری 4 - صفر تیم فوتبال آرسنال مقابل میهمانش، نیوکاسل  ادامه یافت.

 

در این بازی ورزشگاه «امارات»، میزبان لندنی پس از یک نیمه اول  بدون گل در 45 دقیقه دوم توسط اوبامیانگ در دقیقه 54، پپه در دقیقه 57، اوزیل در دقیقه 90 و لاکازت در دقیقه 5+90  به گل رسید و ضمن کسب پیروزی با 34 امتیاز به رده دهم صعود کرد.

 

سقوط اینتر با شکست مقابل لاتزیو

 در هفته بیست‌وچهارم سری آ ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و ۲ بر یک مغلوب میزبانش شد.

در نیمه نخست دو تیم موقعیت گل داشتند که اشلی یانگ در لحظات پایانی گلزنی کرد تا اینتر با پیروزی به رختکن برود. لاتزیو در نیمه دوم جبران کرد. چیرو ایموبیله در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد‌. حمله ‌ای میزبان ادامه داشت تا این که گل دوم را هم به ثمر رساند. ساویچ در دقیقه ۶۹ نتیجه را ۲ بر یک کرد. اینتر دیگر نتوانست دروازه لاتزیو را باز کند و شکست را قبول کرد.

اینتر ۵۴ امتیازی به رتبه سوم سقوط کرد و تیم های لاتزیو با ۵۶ و یوونتوس با ۵۷ امتیاز در رتبه های دوم و اول قرار گرفتند.

 

رئال مادرید با از دست دادن پیروزی مقابل سلتاویگو، بارسلونا را امیدوار کرد

تیم فوتبال رئال مادرید با تساوی خانگی 2 - 2 مقابل سلتاویگو در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) بارسلونا را به ادامه رقابت برای قهرمانی امیدوار کرد.

پس از اینکه اسمولوف با گلزنی در دقیقه 7، میهمان را پیروز به رختکن فرستاد، رئال مادرید در نیمه دوم توسط کروس در دقیقه 52 و راموس در دقیقه 65 (از روی نقطه پنالتی) بازی را به سود خود عوض کرد. در نهایت مینا، بازیکن تازه‌وارد رقیب در دقیقه 85 گل تساوی سلتا را رقم زد.

اخراج یکی از اعضای کادر فنی سلتاویگو به خاطر انداختن عامدانه یک توپ دیگر به زمین بازی هنگام حمله رئال مادرید، آخرین اتفاق بازی بود و در نهایت رئال مادرید با این یک امتیاز هر چند 53 امتیازی و صدرنشین ماند، اما اختلافش با بارسلونای رده دومی به یک امتیاز رسید.

 

المپیک مارسی با پیروزی از اختلافش با صدرنشین کاست

هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با برتری 2 بر یک تیم فوتبال المپیک مارسی در خانه لیل ادامه یافت.

 

پس از اینکه لیل توسط اوسمینه در دقیقه 51 به گل برتری رسید، رونیه در دقیقه 60 ضربه پنالتی مارسی را از دست داد، اما در ادامه گل به خودی رینیدلدو در دقیقه 67 و گلزنی بندتو در دقیقه 69 برتری میهمان را رقم زد تا این تیم با تداوم روند خوبش 52 امتیازی شده و در رده دوم جدول اختلافش با پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین را به 10 امتیاز کاهش دهد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------