مجیدی در نشست خبری شرکت نکرد/ نامجو مطلق: هفته گذشته شرایط خوبی نداشتیم



اخبار,اخبار ورزشی,نامجو مطلق
مربی تیم فوتبال استقلال گفت:بدون اینکه بخواهم بهانه بیاورم باید اشاره کنم که هفته گذشته از نظر تمرینی شرایط خوبی نداشتیم.

به گزارش فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با گل‌گهر شرکت نکرد و مجید نامجو مطلق در کنفرانس حاضر شد.

 

مربی تیم استقلال بعد از شکست تیمش اظهار داشت:  قبل از هر چیز برد تیم فوتبال گل‌گهر را تبریک می‌گویم، خارج از اینکه بخواهیم بهانه بیاوریم باید بگویم هفته گذشته شرایط خوبی نداشتیم و 2 روز قبل از بازی اصلا تمرین نداشتیم. ما در این چند روز در سالن تمرین کردیم و روز آخر بدون تمرین به سیرجان آمدیم.

 

وی افزود: شب گذشته پرواز ما هم دچار مشکل شد ولی اینها بهانه باخت نیست چون بازیکنان ما خیلی تلاش کردند اما در ضربات آخر از فرصت‌ها استفاده نکردیم.حقیقت ماجرا این است که ما در هفته گذشته شرایط خوبی نداشتیم و بدون تمرین درست وارد این مسابقه شدیم. 

 

جلالی: برد مقابل استقلال را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم/ فیزیکی و سنجیده بازی کردیم

مجید جلالی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال گل‌گهر مقابل استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، اظهار داشت: در درجه اول این روز خوب و بزرگ را به فوتبال سیرجان و همه مسئولان و مردم شهر و مخصوصاً هواداران‌مان تبریک می‌گویم. این برد را به خاطر اینکه هواداران نبودند، به آنها تقدیم می‌کنم، چون می‌دانم وقتی در خانه‌های خود بودند، از آنجا نیز انرژی خودشان را می‌فرستاندند.

 

«ما در جریان بازی فیزیکی و سنجیده بازی کردیم و  این سه امتیاز برای آینده ما خیلی خوب خواهد بود.»، وی با بیان این جمله در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: ما میزبان بودیم و اگر تماشاگران‌مان حضور داشتند، می‌توانستند فضای استادیوم را بیشتر به نفع‌مان کنند. به بچه‌های‌مان گفتیم که فکر کنید همه هواداران آمده‌اند و پشتیبان شما هستند. نبود تماشاگران روی فضای استادیوم تأثیر گذاشته بود.

 

جلالی در مورد عملکرد مهرداد بایرامی یادآور شد: بایرامی واقعاً خوب بود. خوشحالم بچه‌های ما پیشرفت می‌کنند. کیفیت بازیکنان را می‌بینید که خیلی بهتر شده است. یوسف وکیا، عبدالله حسینی، امین پورعلی، بهنام برزای، مهرداد بایرامی و ... در نیم‌فصل اول هم بودند، اما الان کیفیت خیلی بهتری دارند.

 

وی درباره داوری این دیدار و اخراج سه دستیارش گفت: به نظرم داوری بد نبود، اما جایی که اعتراض کردیم، دو مربی ما اخراج شدند. در آن صحنه، توپ به اوت رفت و بازیکنان حریف جلوتر توپ را پرتاب کردند و باعث ایجاد موقعیت شدند که ناراحتی ما را در پی داشت.

 

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در واکنش به اینکه مهدی قائدی به راحتی به صاحب موقعیت می‌شد، گفت: قائدی بازیکن قابلی است، اما برنامه داشیم و خیلی از صحنه‌ها او را کنترل کردیم. ضمن اینکه ما با استقلال بازی می‌کردیم و تیم کمی نبود. شما دنبال پیدا کردن دنبال یک نقطه ضعف هستید؟!

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------