آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

لغو ACL2020 در دستور کار AFC قرار گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ قهرمانان آسیا 2020
با قطعی شدن تعویق یک ساله بزرگ ترین رویداد ورزشی دنیا در توکیو 2020 حالا لغو این فصل لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار AFC قرار گرفته است.

به گزارش ورزش سه، معتبرترین رسانه های دنیا از قطعی شدن تعویق برگزاری المپیک 2020 تا یک سال آتی خبر دادند تا به این ترتیب بزرگ ترین تورنمنت ورزشی دنیا تحت الشعاع کروناویروس قرار بگیرد. ژاپن تلاش زیادی کرد تا خللی در برگزاری المپیک تابستانی 2020 ایجاد نشود اما اوج گرفتن بحران کروناویروس سرانجام کمیته ملی المپیک را قانع کرد تا این رقابت ها برای شش ماه تا یکسال به تعویق بیافتد.


با این اتفاق حالا از کوالالامپور خبر می رسد با ورود برخی کشورهای شرق و غرب آسیا به پیک بیماری و شیوع کروناویروس لغو کامل این فصل از لیگ قهرمانان آن هم با تمام خسارت های مالی ناشی از لغو قراردادهای اسپانسری در دستور کار سران اجرایی AFC قرار گرفته است.


روزنامه الشرق قطر به نقل از منبعی موثق در کنفدراسیون آسیا نوشت:« پس از توقف دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو کامل این رقابت‌ها دور از ذهن نیست. هر چند کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC  در کوالالامپور، پایتخت مالزی به عنوان مقر مرکزی این نهاد جلسه‌ای تشکیل نداده و کمیته مسابقات از طریق اینترنت جلسه‌هایی برگزار می‌کند اما لغو این رقابت ها با شرایط دشوار کشورها زیاد دور از ذهن نیست.


پیش از این برخی کشورها بسته های پیشنهادی برای برگزاری ادامه این فصل ارائه داده بودند از جمله عربستان و امارات که قرار بود سران اجرایی کنفدراسیون به آن پاسخ بدهند. این گزینه ها برگزاری کامل لیگ قهرمانان آسیا با توجه به شرایط مرتبط با ویروس کرونا در ماه‌های می و سپتامبر 2020 را در برمی گرفت اما واکنشی از سوی AFC به آنها داده نشد. 


با توجه به این که تعیین تکلیف برای برگزاری یا عدم برگزاری دوباره دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا یک ضرورت است و تنها بحث لغو کامل رقابت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا مطرح نیست انتظار می‌رود AFC در چند روز آینده تصمیم نهایی خود را درباره آینده این رقابت‌ها اعلام کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------