دانشگر: یک سال است به استقلال توهین می‌کنند/ رضاوند: اهالی موسیقی قطعه سکوت فوتبال را بنوازند!



اخبار,اخبار ورزشی,دانشگر
مدافع استقلال می گوید اگر باشگاه یک بار از کسانی که در صدا و سیما علیه این باشگاه صحبت می کنند شکایت می کرد این اتفاق ها رخ نمی داد.

صحبت های آریا عظیمی نژاد در برنامه عصر جدید که از استراماچونی به عنوان انسان اولیه یاد کرد روز گذشته با واکنش تند محمد دانشگر همراه شد هرچند که این بازیکن ساعاتی بعد به درخواست مهدی رحمتی استوری مجدد گذاشت و اعلام کرد از الفاظ درستی استفاده نکرده است.


 دانشگر در گفت و گو با ورزش سه حرف های جدیدی در مورد توهین مجری های صدا و سیما به باشگاه استقلال به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید: 

 

یک سال است به استقلال توهین می کنند

متاسفانه از اول فصل مجری ها و بازیگران تلویزیونی علیه استقلال صحبت می کنند و این واقعا زشت و زننده است. یک روز لوگوی استقلال را مسخره می کنند، یک روز به ستاره های این تیم ایراد می گیرند و حالا هم سرمربی سابق این باشگاه را مسخره می کنند  که همه می دانند چقدر  برای این تیم  زحمت کشیده و همه چقدر دوستش دارند. متاسفانه یکسری از مجری های صدا و سیما دیگر شورش را درآورده اند و هرچه دلشان می خواهد می گویند.

 

استقلال باید واکنش نشان بدهد 

من فکر می کنم باشگاه استقلال هم در این مسأله مقصر است، اگر یک بار کسانی که از چنین الفاظی علیه استقلال استفاده می کنند را به دادگاه بکشانند دیگر شاهد این موضوع نخواهیم بود. کسی حق ندارد علیه استقلال صحبت کند و فکر می کنم مدیران استقلال در این زمینه کم کاری کرده اند و همین است که هرکسی به خودش اجازه می دهد توهین کند.

 

چند بار سکوت کنیم؟ 

استقلال را به خاطر تاریخ و فرهنگ بزرگش می شناسند و به همین دلیل من تا حالا حرفی در مورد توهین هایی که می شود نزده بودم اما به عنوان یک استقلالی و کسی که دو سال در این تیم بازی می کنم از حرف های این آقا خیلی ناراحت شدم. قبول دارم از الفاظ درستی استفاده نکردم اما تا کی باید سکوت کنیم؟ باشگاه باید جلوی کسانی که به استقلال توهین می کنند بایستد و هرکسی نباید به خودش اجازه دهد در مورد استقلال صحبت کند.

 

بلایی بوده که سر استقلال نیامده باشد؟ 

سوال من این است آیا در این مدت بلایی بوده که سر  استقلال نیامده است؟ می گویند استقلال چند سال است نتیجه نمی گیرد ولی شرایط ما را ببینند، اول فصل این تعداد بازیکن از ما جدا شد ، همت کردیم و تیم را به صدر جدول رساندیم ولی این بار سرمربی ما رفت. ما در استقلال هیچ چیز نداریم و این چیزی است که مردم باید بدانند. فقط این را می گویم هر بلایی ممکن بوده سر استقلال آمده است.

 

ما چیزی به نام مدیر نداریم ‌‌

باشگاه استقلال نه مدیر عامل دارد و نه چیزی و این مسأله است که بسیار دردناک است. قرار بود ما قبل از بازی با الکویت دریافتی داشته باشیم که نشد و حالا حتی شب عید هم پولی به ما ندادند. بازیکنان ما برای خرج خود مانده اند و ما هم خانواده داریم. مساژورها و تدارکات ما شب عید پولی نگرفته اند و این موضوع واقعا دردناک است.

 

فرهاد مجیدی تنها است 

همه بازیکنان آقا فرهاد را دوست دارند ولی بنده خدا او تنها است و در شرایط سختی گرفتار شده است. استقلال چیزی به نام مدیر ندارد و کسی نیست که از بازیکنان و سایرین حمایت کند آقا فرهاد ریسک بزرگی کرده است و تا همین جا هم نتایج فوق العاده ای کسب کرده است.

 

تعطیلی لیگ؟ 

الان همه دنیا درگیر کرونا هستند و فکر می کنم حل این موضوع خیلی مهم است ولی می ببنیم یکسری از مردم ایران این مسأله را جدی نگرفته اند. این درست نیست چون ما با خانه ماندن می توانیم بر کرونا غلبه کنیم و از مردم می خواهم در خانه هایشان بمانند. واقعا فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد و امیدوارم هرچه زودتر با حضور هواداران لیگ ادامه پیدا کند.

 

ادامه بازی ها قشنگ تر است 

می گویند در صورت لغو لیگ پرسپولیس قهرمان شود، من واقعا قانون را نمی دانم و شاید فیفا بگوید تیم صدر نشین قهرمان شود اما من فکر می کنم قشنگ تر است لیگ تمام شود و بعد جام بدهند، این برای خود پرسپولیس هم قشنگ تر است.

 

هرگز نگفتم پرسپولیس من را می خواهد 

من مصاحبه ای انجام دادم که باعث سو تفاهم شد. در آن مصاحبه خبرنگاری از من پرسید اگر پرسپولیس به او پیشنهاد بدهد واکنشت چیست که من جواب دادم از هر ١٠٠٠ نفر که چنین پیشنهادی داشته باشد یک نفر پیشنهاد تیم رقیب را قبول می کند و من هم هرگز به پرسپولیس نمی روم. اما از صحبت های من اینطور برداشت شد که از پرسپولیس پیشنهاد دارم در حالی که اصلا اینطوری نبوده است و من از این تیم پیشنهادی ندارم.

 

***

 

رضاوند: اهالی موسیقی قطعه سکوت فوتبال را بنوازند!

ایلنا نوشت: آرش رضاوند، هافبک جوان آبی پوشان تهرانی داور برنامه عصر جدید را به سکوت درباره مسائل فوتبالی دعوت کرد.

اخبار,اخبار ورزشی,رضاوند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------