پشت پرده فشار به سازمان لیگ برای تعطیلی لیگ



اخبار,اخبار ورزشی,سازمان لیگ
در حالی که فیفا هنوز هیچ تصمیمی برای آینده بازی‌های لیگ نگرفته و هیچ‌یک از لیگ‌های شاخص دنیا نیمه‌کاره رها نشده است برخی از باشگاه‌های داخلی مدام از سازمان لیگ می‌خواهند به خاطر شیوع ویروس کرونا لیگ برتر فصل جاری را با ۲۱ هفته به پایان برساند!

به گزارش خبرورزشی، ارائه مکرر این درخواست‌ها تعجب سازمان لیگ را به همراه داشته است به خصوص که جامعه جهانی در تلاش برای مدیریت ویروس کرونا و از سر گیری دوباره کار‌های عادی است و در ایران هم تلاش‌ها برای مهار کرونا همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک زندگی در ایران همانند چین از سر گرفته شود!

 

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت در این باره به خبر ورزشی گفت: «البته که سلامت اعضای تیم‌ها برای ما مهمتر از به پایان بردن بازی‌های لیگ برتر است و تنها در صورتی تصمیم به ادامه برگزاری بازی‌های لیگ می‌گیریم که ستاد ملی مبارزه با کرونا این اجازه را به ما بدهد. حتی فیفا هم گفته تنها در صورتی موافق ادامه برگزاری بازی‌های لیگ است که ویروس کرونا مهار شده باشد، اما به نظر می‌رسد در ایران برخی اصلاً موافق ادامه برگزاری بازی‌های لیگ نیستند و مدام از کرونا و عدم مهار آن در ماه‌های بعد حرف می‌زنند. به نظر می‌رسد دلیل اصلی آن‌ها پایان پرداخت دستمزد به فوتبالیست‌هاست و می‌خواهند این فصل را با ۶۰ درصد پرداختی دستمزد‌ها به پایان ببرند.

البته هر تیمی می‌تواند دیدگاه‌های خود را مطرح کند، اما باید به این مهم توجه شود، تصمیم‌گیرنده در خصوص ادامه برگزاری بازی‌های سازمان لیگ برتر ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین فیفاست. وقتی هنوز فیفا در خصوص تعطیلی بازی‌های لیگ برتر تصمیمی نگرفته است درست نیست که فدراسیون فوتبال پیش‌داوری در این باره داشته باشد. به خصوص که تعیین چهره تیم قهرمان و دو تیم سقوط‌کننده به لیگ یک برای فدراسیون فوتبال اهمیت زیادی دارد.»

 

پیش‌بینی‌ها بر این است که بازی‌های باقی مانده این فصل خردادماه از سر گرفته شود و در ماه‌های خرداد و تیر شاهد برگزاری بازی‌های معوقه باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------