آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

یوفا برگزاری بازی‌های باقی مانده لیگ‌ها را اجباری کرد/ فیفا: لیگ‌های داخلی و جام‌های دیگر ناتمام نمانند



اخبار,اخبار ورزشی,کمیته اجرایی یوفا
یوفا اعلام کرد کشورهای اروپایی باید بازی های باقی مانده لیگ های خود را برگزار کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کمیته اجرایی یوفا به ۵۵ فدراسیون عضو هشدار داد اگر بازی های باقی مانده لیگ ها را برگزار نکنند ممکن است از لیگ قهرمان و لیگ اروپا اخراج شوند. این سازمان کشورهای اروپایی را به از سر گیری دوباره رقابت ها مجبور کرد. هشدار یوفا به این خاطر بود که فدراسیون ها پایان لیگ های خود را اعلام نکنند، اتفاقی که برای لیگ بلژیک و هلند رخ داد. 

 

یوفا تنها به دو دلیل اجازه خواهد داد بازی ها از سر گرفته نشوند. اگر دولت مانع از برگزاری رقابت های ورزشی شود و دیگر زمانی برای دیدارهای باقی مانده وجود نداشته باشد. همچنین اگر مشکل اقتصادی وجود داشته باشد تا جایی که امکان از سر گیری بازی ها نباشد فدراسیون ها می توانند پایان لیگ خود را اعلام کنند. 

 

لیگ های اروپایی از اواسط مارس (اواخر اسفند) به دلیل بحران کرونا متوقف شدند. 

 

دستورالعمل فیفا به کشورهای عضو؛ لیگ‌های داخلی و جام‌های دیگر ناتمام نمانند

تسنیم نوشت: فدراسیون جهانى فوتبال با ارسال دستورالعمل یکسان به فدراسیون‌هاى عضو موارد مرتبط با برگزارى مسابقات لیگ و تعیین وضعیت فصل نقل‌وانتقالات را تشریح کرد.

 

به نوشته روزنامه الرایه قطر، فیفا در این دستورالعمل اعلام کرده که هرکدام از کنفدراسیون‌هاى قاره‌ها و فدراسیون‌هاى کشورها مى‌توانند درباره نحوه برگزارى ادامه مسابقات بعد از حل بحران کرونا تصمیم‌گیرى کنند.

 

در این دستورالعمل بر ضرورت تکمیل مسابقات لیگ و جام‌هاى دیگر تأکید و  اعلام‌شده کشورها نباید مسابقات را لغو کرده و یا ناتمام بگذارند، بلکه بعد از برقرارى شرایط باثبات و تضمین سلامتى جامعه مسابقات را پیگیرى کنند. درباره نحوه تکمیل مسابقات آزادى عمل به فدراسیون‌ها داده شده که بازى‌ها را طبق روال طبیعى دنبال کنند یا راهکار و روش‌هاى دیگرى را در نظر بگیرند. مسئله مهم تکمیل بازى‌ها و تعیین تکلیف رتبه تیم‌ها در جدول است. همچنین فدراسیون‌ها مى‌توانند با توجه به شرایط متفاوت موجود در کشورها نسبت به تنظیم تقویم مسابقات و زمان‌بندى فصل نقل‌وانتقالات اقدام کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------