جریان کیف آبی و پول گمشده در استقلال چیست؟



اخبار,اخبار ورزشی,عبدالرضا موسوی
عضو سابق هیات مدیره استقلال می‎گوید همانطور که طرفداران حق دارند هر روز قیمت کمپ ناصر حجازی را بدانند، قیمت 6 هکتار زمین در شمال را هم بدانند، بد نیست!

به گزارش خبرآنلاین، عبدالرضا موسوی عضو سابق هیات مدیره استقلال، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او گهگاه سکوتش را می‌شکند و در واکنش به برخی اظهارات در این باشگاه، نکات مهمی را به زبان می‌آورد. موسوی در دوره‌ای در استقلال حضور داشت و حتی این شایعات مطرح بود شاید مدیرعامل این باشگاه شود. در چشم به هم زدنی اما ورق برگشت و شرایط دگرگون شد. نحوه حضور فتح‌الله‌زاده در استقلال باعث شد تا موسوی تصور کند در باشگاه با او بازی کرده‌اند، به همین خاطر تصمیم گرفت جدا شود. بعد از این جدایی هر چند وزیر ورزش بارها تلاش کرد دوباره او را بازگرداند اما تا این لحظه موفق نشده است.

 

موسوی در گفت و گوی کوتاه با ما با گلایه از بعضی رفتارها و اظهارات، بدون اینکه نامی از کسی به میان بیاورد، می گوید: «طرفداران باید بدانند که چرا هر جا صحبت از تخلف است اسم یکسری از آقایان همیشه در لیست هست و نام‎شان سر زبان‌ها می‌افتد. بنده بعد از جدایی از استقلال علاقه‌ای به مصاحبه نداشتم ولی چند بار مسایلی مطرح کردند که باعث شد، سکوتم را بشکنم. بعضی دوستان هم که تصور می‌کردند حق با دیگران است، حتی بعدها که متوجه مسایلی شدند با بنده تماس گرفتند.»

 

عضو سابق هیات مدیره استقلال، در ادامه حرف‌های خود کد مهمی می‌دهد و اضافه می‌کند: «من همیشه معتقدم باید با هواداران صادق بود. به همین خاطر تلاش کردم در زمان حضور در استقلال در فضای مجازی، همه مسایل را شفاف و صادقانه به طرفداران بگویم. بعضی دوستان اما اینطور رفتار نکردند. در باشگاه استقلال اتفاقات زیادی افتاده. مثلا طرفداران باید بدانند که جریان کیف آبی در استقلال چیست و مارک‌های گم شده در کیف خرج چه چیزهایی شد. باید سراغ بعضی از بازیکنان استقلال بروید!»

 

یکی از اتفاقاتی که به نظر می‌رسد در باشگاه استقلال هنوز نسبت به آن شفاف سازی نشده، ماجرای جدایی استراماچونی است. وقتی در این باره از موسوی سوال می‌ کنیم، جواب می‌دهد: «استراماچونی را با مصاحبه در تلویزیون خودشان فراری می‌دهند و بعد نامه به دست هوار می‌کشند و دنبال قاتل بروسلی می‌گردند. آقایان به خوبی می دانستند اگر استراماچونی برگردد یک لحظه با آنها کار نخواهد کرد، پس با مصاحبه نا به جا در یک برنامه و مطرح کردن این ادعای دروغ که استراماچونی دستمزدش را افزایش داده، باعث عصبی شدن این مربی محبوب شدند.»

 

 

 

موسوی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال، نکته مهمی را در ادامه حرف‌های خود بازگو می‌کند و می گوید: «طرفداران همانطور که حق دارند هر روز قیمت کمپ حجازی را بدانند ، قیمت ٦ هکتار زمین در شمال هم به روز بدانند بد نیست!»

 

موسوی ادامه می دهد: «به بازیکنان می‌گفتند پول نیست و به جای آن می گفتند فلان ملک و ماشین را داریم و آنها را مجبور می‌کردند تا اموال‌شان را با قیمت غیر واقعی و گرانتر بردارند! بعد از مدتی پول نقد را از باشگاه به حساب خودشان منتقل می‌کردند و منت هم سر باشگاه می گذاشتند! من تمام این ها را از بازیکن‌های باتجربه پرسیده و تحقیق کردم و هوادار هم حق دارد بداند. مثلا ملکی را به بازیکنی به جای پول می‌دادند. سر باشگاه منت می گذاشتند که من ملکم را به خاطر استقلال به فلان بازیکن داده ام. مثلا ملک اگر آن زمان 150 میلیون قیمت ارزش داشته، بعدها وقتی پول می‌رسید 250 میلیون از آن را برمی‌داشتند و به حساب خود واریز می‌کردند، به جای آن ملک! در هر صورت دوستان به جای اینکه توپ را در زمین دیگران بندازید، بهتر است سرگرم حل پروندهای خودشان باشید!»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------