آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران/ محکومیت یک و نیم میلیاردی جدید برای سرخ پوشان



اخبار,اخبار ورزشی,تیم پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس در تازه‌ترین رده‌بندی باشگاهی جهان ضمن حضور در صدر برترین تیم‌های ایران به رتبه چهارم آسیا صعود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۱۰ تیر ماه) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد.

 

از سوی دیگر صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال کشورمان، با ۱۵۷۷ امتیاز با ۲ پله صعود نسبت به رده بندی پیشین در سطح آسیایی، به رتبه چهارم قاره کهن رسیده و با ۹ پله صعود در سطح جهانی در جایگاه ۱۳۵ جهان قرار گرفته است.

 

استقلال تهران با ۱۵۲۹ امتیاز همچنان در رتبه دوم ایران قرار دارد، اما با یک پله نزول در رتبه چهاردهم آسیا جای گرفته است. ضمن این که آبی پوشان پایتخت نسبت به رده بندی قبلی در سطح جهانی هم ۸ پله نزول کرده و در جایگاه ۲۲۷ جهان جای گرفته اند.

 

سپاهان اصفهان با ۱۴۹۴ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین همچنان سومین تیم برتر ایران و تیم بیستم آسیا است، اما در رده بندی جهانی یک پله صعود داشته و به جایگاه ۳۰۳ جهان رسیده است.

 

تراکتور، ذوب‌آهن و شهرخودروی مشهد در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال کشورمان جای گرفته‌اند.

 

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، تیم الهلال عربستان با ۱۶۷۰ صدرنشین است و تیم‌های جئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با ۱۶۵۴ و۱۶۱۴ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند و شانگ‌های اس آ پی جی چین هم پس از پرسپولیس را در رتبه پنجم قرار گرفته است.

 

در رده‌بندی جهانی بایرن مونیخ با ۲۰۳۷ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با ۲۰۱۶ امتیاز و منچسترسیتی با ۱۹۳۸ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

لیورپول

منچسترسیتی

پاری سن ژرمن

بارسلونا

رئال مادرید

یوونتوس

اتلتیکو مادرید

آتالانتا

فلامنگو

 

***

 

محکومیت یک و نیم میلیاردی جدید برای باشگاه پرسپولیس

مهر نوشت: پس از شکایت یکی از حامیان مالی پیشین باشگاه پرسپولیس از این مجموعه بابت عدم تعهد سرخپوشان به قرارداد فیمابین، دادگاه عمومی حقوقی رای به محکومیت یک میلیارد و 500 میلیون تومانی پرسپولیس داد.

 

محکومیت باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ حالت اجرایی پیدا کرده است و این موسسه مالی برای توقیف اموال سرخپوشان اقدام قانونی خود را پیگیر است.

 

این حکم در صورت های مالی حسابرسی نشده منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۸ توسط مجموعه طرف قرارداد با پرسپولیس به تازگی منتشر شده است که به شرح زیر است:

 

«رای قطعی به شماره ۴۷۰/۶۵/۹۵/د/۳۶ مورخ ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۵ صادره از مرکز داوری اتاق بازرگانی ایران مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد ریال بابت اصل خواسته به انضمام سایر خسارات دادرسی که پس از ارجاع به شعبه ۳۶ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران منتج به صدور اجرائیه شماره ۹۷۱۰۴۲۲۱۶۰۱۰۰۱۴۸ مورخ ۱۷ شهریور ماه ۱۳۹۷ گردیده و روند اجرایی پرونده در مرحله شناسایی و توقیف اموال باشگاه مزبور در اجرای احکام شعبه ۳۶ مجتمع قضایی شهید صدر تهران ادامه دارد.»

 

***

 

استعلام پرسپولیس از فیفا درباره بیرانوند

 بعد از اپیدمی شدن ویروس کرونا در جهان و تعطیلی لیگ های مختلف، فیفا اعلام کرد بازیکنان تا پایان فصل جاری می توانند در تیم های خود بمانند و سپس در صورت قرارداد با تیم دیگر راهی باشگاه جدید شوند.

 

با وجودی که فیفا این دستورالعمل را صادر کرده اما علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به این باشگاه اعلام کرده که قراردادش 11 تیر یعنی فردا با این باشگاه به پایان می رسد و طبق قراردادی که با باشگاه آنتورپ بلژیک بسته است از 12 تیر بازیکن این تیم به شمار می رود.

 

بیرانوند به همین دلیل اعلام کرده فردا آخرین روزی است که در تمرین سرخپوشان حاضرمی شود. این در شرایطی است که باشگاه به دنبال ارسال نامه به فیفا است تا در مورد این موضوع استعلام بگیرد.

 

از سوی دیگر بیرانوند با توجه به شروع تمرینات آنتورپ برای فصل جدید نمی خواهد با سفر دیرهنگام به تیم جدیدش موقعیتش به خطر بیفتد. 

 

بیرانوند درحالی تصمیم گرفته دیگر در تمرینات پرسپولیس شرکت نکند که یحیی گل محمدی نمی خواهد او در میانه راه از جمع شاگردانش جدا شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------