آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

پیروزی منچسترسیتی، تاتنهام و میلان در شب توقف ناپولی



اخبار,اخبار ورزشی
دیدارهای هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس با پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو و تساوی ولورهمپتون دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در دومین شب از همه سی‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (چهارشنبه) سه دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها منچسترسیتی، نایب قهرمان فصل جاری رقابت‌ها در ورزشگاه اتحاد با نتیجه 2 بر یک بر بورنموث غلبه کرد.

 

داوید سیلوا در دقیقه 6 و گابریل ژسوس در دقیقه 39 گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند و دیوید بروکس در دقیقه 89 یکی از گل‌های خورده را برای بورنموث جبران کرد.

 

شاگردان پپ گواردیولا با کسب بیست‌و‌چهارمین برد خود 75 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول موقتاً به 18 امتیاز کاهش دادند.

 

در دیگر بازی مهم امشب تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو در خانه نیوکاسل با نتیجه 3 بر یک به برتری دست یافت. هئونگ مین سون در دقیقه 27، هری کین دو بار در دقایق 60 و 90 گل‌های تاتنهام را زدند و تنها گل نیوکاسل هم در دقیقه 56 توسط مت ریچی به ثمر رسید. تاتنهام با این نتیجه 55 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

 

و اما در آخرین بازی هم برنلی تیم دهم جدول در خانه مقابل ولورهمپتون رده ششمی یک – یک مساوی کرد و با یک امتیاز این بازی به رده نهم صعود کرد. گرگ‌ها نیز 56 امتیازی شدند اما در رده ششم باقی ماندند.

 

میلان در سن سیرو به آسانی پیروز شد/ ناپولی به تساوی بسنده کرد

در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا و در دومین شب از هفته سی ‌و‌سوم این رقابت‌ها، امشب (چهارشنبه) از ساعت 22 به وقت تهران سه دیدار انجام شد که در مهمترین آنها تیم‌های میلان و ناپولی به ترتیب پیروز شدند و به تساوی بسنده کردند.

 

در ورزشگاه سن‌سیرو تیم فوتبال میلان با نتیجه 3 بر یک میهمانش پارما را شکست داد.فرانک کسیه در دقیقه 55، آلسیو رومانیولی در دقیقه 59 و هاکان چهالهانوغلو در دقیقه 77 گل‌های میلان را به ثمر رساندند و  تنها گل پارما نیز توسط جاسمین کورتیچ 44 رقم خورد. چالهانوغلو نه تنها آخرین گل میلان را به ثمر رساند بلکه پاس دو گل اول تیمش را هم داد تا پررنگ‌ترین نقش را در پیروزی روسونری ایفا کرده باشد.

 

امشب همچنین ناپولی در خانه بولونیا به میدان رفت که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. مانولاس در دقیقه 7 گل نخست بازی را برای ناپولی زد و 10 دقیقه به پایان کار موسی بارو گل تساوی را برای بولونیا به ثمر رساند.

 

سامپدوریا نیز امشب در خانه پذیرای کالیاری بود و میهمانش را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست داد.

 

با نتایجی که در بازی‌های امشب رقم خورد، میلان 53 امتیازی شد و خودش را به ناپولی رساند که با همین امتیاز و به لطف نتیجه بهتر در بازی‌های روردرو یک پله بالاتر، در رده ششم قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------