آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

نامجومطلق: چرا بازی فولاد به تعویق افتاد، اما با درخواست استقلال موافقت نکردند؟/ هر بازی برای ما حکم فینال دارد



اخبار,اخبار ورزشی,نامجومطلق
مربی تیم استقلال گفت: تمام دیدارهای باقیمانده برای ما حکم فینال دارد و ارزش آن شش امتیازی است.

به گزارش فارس، مجید نامجومطلق در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فکر می کنم بازی سخت و سنگینی با تیم خوب و باسابقه صنعت نفت داریم. این تیم را به خوبی آنالیز کرده و می دانیم بازیکنان باکیفیتی دارد. رتبه صنعت نفت هم مناسب است. بازیکنانی در ترکیب صنعت حضور دارند که مهارت های فردی بالایی دارند.

 

وی افزود: طبق آنالیزی که انجام داده ایم قصد داریم با تدابیر خاصی وارد زمین شویم و تلاش می کنیم با دست پر از بازی بیرون بیاییم. جدول اکنون به شکلی است که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. نتیجه هر هفت بازی ای که پیش رو داریم، حائز اهمیت و حیاتی است. با تدابیر ویژه ای که کادرفنی و فرهاد مجیدی برای این بازی در نظر گرفته اند، وارد زمین می شویم. 

 

مربی تیم استقلال توضیح داد: تمام سعی و تلاش خود را برای کسب نتیجه مناسب انجام می دهیم. این بحث ها کلیشه ای شده اما باید بگویم شرایط استقلال در یکی دو هفته اخیر مناسب نبوده است. بازیکنان زیادی را به دلیل شرایط کرونا از دست داده ایم. بارها گفته ام تا قبل از بازی با فولاد به خوبی تمرین ها را انجام داده و پروتکل ها را رعایت کردیم اما در زمان و شرایط بدی به مصاف فولاد رفتیم.

 

نامجو مطلق تصریح کرد: درخواست کردیم آن بازی به تعویق بیفتد و یا حتی اصرار کردیم مکان بازی با فولاد تغییر کند که به آن هیچ توجهی نشد. پس از بازی با فولاد اتفاق بدی برای ما رخ داد و فکر می کنم صحبت درباره آن تکرار مکررات است اما تیم ما در هر بازی دچار مشکل شد و در هر بازی چهار تا شش بازیکن خود را از دست داد. 

 

وی ادامه داد: قبل بازی با تراکتور حتی با 12 بازیکن تمرین کردیم. پنج روز تمرین هم انجام ندادیم و بازیکنان مان در قرنطینه بودند. تنها 2 جلسه تمرین یک ساعته برگزار کردیم. در دیدار با صنعت نفت هم چهار پنج بازیکن خوب خود را کنارمان نداریم. عارف غلامی و سیاوش یزدانی با کرونا دست به گریبان هستند. مسعود ریگی محروم است. محمد بلبلی و یکی دو بازیکن دیگر را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. 

 

مربی استقلال تصریح کرد: البته خوشبختانه تعدادی از بازیکنانی که کرونا گرفته بودند به تیم اضافه شدند اما آنها دو روز است با ما تمرین می کنند و فکر می کنم آمادگی و شرایط لازم را ندارند. با این وجود آماده هستند در هر شرایطی به تیم خوب شان کمک کنند. امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را مقابل تیم بسیار خوب صنعت نفت انجام بدهیم.

 

نامجو مطلق افزود: آبادان همیشه مهد فوتبال بوده و بازیکنان بسیار خوبی را به فوبتبال ایران معرفی کرده است. امسال هم تیم خوب و منسجمی در اختیار دارد. فقط من می خواهم به کمیته مسابقات گلایه کنم. همین شرایطی که اکنون فولاد با آن مواجه شده است ما هم با آن مواجه بودیم. قبل بازی با تراکتور با توجه به اینکه پنج روز تمرینات مان تعطیل بود، هرچه اصرار و تقاضا کردیم بازی استقلال را یکی دو روز تاخیر اندازند، این اتفاق نیفتاد اما اکنون بازی فولاد با پرسپولیس را با دو روز تاخیر برگزار می کنند. این ضد و نقیض ها برای ما قابل تامل است. 

 

وی ادامه داد: هفت بازی دیگر پیش رو داریم و یک بازی ما عقب افتاده است. هریک از این دیدارها می تواند برای استقلال حکم فینال را داشته باشد. تلاش می کنیم از لیگ برتر سهمیه آسیا بگیریم اما جام حذفی را هم داریم و می خواهیم در این جام هم به عنوان مدعی ظاهر شویم.

 

مربی تیم استقلال درباره شناخت کادرفنی استقلال از تفکرات مربیان صنعت نفت گفت: معمولا تفکرات مربی در برنامه های تاکتیکی تیمش مشخص است. بهنام سراج از دوستان خوب من و از مربیان جوان و قابل احترام است. بی شک وی با توجه به اینکه مدتی کنار دراگان اسکوچیچ به عنوان دستیار کار می کرد، از لحاظ تجربی به شرایط بلوغ رسیده است و تیم خوبی دارد.

 

نامجومطلق ادامه داد: کادرفنی هر دو تیم نسبت به بازی رفت تغییر کرده اما اسکلت استقلال و صنعت نفت حفظ شده است. با توجه به آنالیزی که روی حریف انجام داده ایم درصدد هستیم نقاط مثبت تیم صنعت نفت را که دارای بازیکنانی با قابلیت های فنی و مهارت های فردی است، در نظر بگیریم. با تدابیری که در نظر می گیریم سعی می کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

وی درباره اینکه آیا از فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی های به تعویق افتاده تیم خودشان و فولاد درخواستی دارد یا خیر، بیان کرد: فکر می کنم باید شرایطی به وجود بیاید که تیم ها با تعداد بازی های برابر در هفته های پایانی وارد زمین شوند. باید بازی های عقب افتاده در یک بازه زمانی گنجانده شود تا تیم ها با شناخت از جدول لیگ به مصاف هم بروند.

 

دستیار فرهاد مجیدی اظهار داشت: من درباره تیم خودمان صحبت می کنم. استقلال تیم بسیار بزرگی است که حتی خارج از تهران هواداران زیادی دارد. انتظار همیشه از این تیم بالا است و بیشتر بازی های ما در هفت دیدار بعدی مقابل تیم هایی است که برای کسب سهمیه تلاش می کنند. به این دلیل می گویم بازی های استقلال فینال است  که شش امتیاز ارزش دارد و باید به شکلی در دیدارهای رو در رو عمل کنیم که یک رقیب را از سد راه برداریم. این موضوع هم به سود استقلال است و هم می تواند کار ما را سنگین کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------