آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

اخبار ضدونقیض از بازداشت دو مدیر پرسپولیس/ وزارت ورزش تایید کرد



اخبار,اخبار ورزشی,بازداشت مدیران پرسپولیس
روز گذشته نهادهای نظارتی، یکی از مدیران پرسپولیس را بازداشت کردند.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که اوضاع به نظر می‌رسید برای پرسپولیس بعد از دستیابی به چهارمین عنوان قهرمانی خوب پیش برود، آنها جو پرتنشی را تجربه می‌کنند.

 

مشکلات مربوط به پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ که تهدیدی برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه محسوب می‌شود از یک طرف، اکنون نیز خبر می‌رسد یکی از مدیران این تیم روز گذشته توسط نهادهای نظارتی بازداشت شده است.

 

دلیل این بازداشت هنوز مشخص نشده است.

 

بازداشت دو مدیر پرسپولیس تکذیب شد

فارس نوشت: علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره این که گفته می شود اخبار منتشر شده مربوط به یلوه و خواجوند است، توضیح داد: از نظر من این موضوع یک بحث کاملا چیپ و بی ارزش است. من هم این شایعه را در سطح فضای مجازی شنیدم و آن را تکذیب می کنم. معاون اقتصادی پرسپولیس که شائباتی درباره وی شکل گرفته بود از صبح امروز در کنار من در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و یکی دیگر از معاون های باشگاه هم مدتی به مرخصی رفته بود.

 

وی افزود: امروز جلسه خصوصی سازی پرسپولیس در وزارت ورزش برگزار می شود و معاون باشگاه هم پس از مرخصی اش در این جلسه همراه مهدی رسول پناه شرکت خواهد کرد. باز هم تاکید می کنم چنین خبری بی اساس است.

 

 وزارت ورزش: یکی از مدیران پرسپولیس بازداشت شد!

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازداشت یک نفر از مدیران میانی یکی از باشگاه‌های پایتخت اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 

«بسم الله الرحمن و الرحیم 


با عرض تبریک ایام مبارک دهه ولایت به اطلاع هواداران فهیم و پرشور فوتبال می‌رساند


ضمن تکذیب موارد مطرح شده در برخی از رسانه‌های معاند و در راستای  مبارزه با فساد در ورزش با پیگیری‌های این وزارتخانه و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات یکی از مدیران میانی یک باشگاه ورزشی پایتخت با حکم مقامات قضایی بازداشت شد.


بدیهی است، اقدامات لازم برای مبارزه با فساد در ورزش با قوت و قدرت و با هماهنگی مسئولین دو وزارت ورزش و جوانان و اطلاعات تداوم خواهد داشت.»

 

ورزش سه نوشت: بنابر این گزارش، از حدود چهار ساعت قبل اخباری مبنی بر اینکه یکی از مدیران باشگاه‌های پرسپولیس را بازداشت کرده‌اند، اعلام شد ولی برخی مدیران این تیم از جمله رضا یلوه، معاون اقتصادی پرسپولیس خبر بازداشت خود را تکذیب کردند.


اما طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار ما رسیده، خبر منتشر شده توسط وزارت ورزش و جوانان، مربوط به بازداشت یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس است.

 

گفتنی است، از چند هفته قبل وزارت ورزش و جوانان خبر از مبارزه با فساد در ورزش و به ویژه فوتبال داده بود  که امروز سه‌شنبه نخستین اقدام در این راستا انجام شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------