حذف رم و صعود قاطع لورکوزن در لیگ اروپا/ پایان مرحله یک هشتم نهایی با صعود ولورهمپتون و بازل



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ اروپا
بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با صعود تیم‌های سویا و بایرلورکوزن و حذف تیم‌های رم و رنجرز ادامه یافت.

به گزارش تسنیم، در آخرین شب از بازی‌های معوقه مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا دیشب (پنجشنبه) دو دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال سویا و رم در ورزشگاه MSV  آره‌نا شهر دویسبورگ آلمان به مصاف هم رفتند که این بازی را سویا با نتیجه 2 بر صفر برد. در این بازی سرخیو رگیلون در دقیقه 21 و یوسف النصری در دقیقه 44 برای نماینده اسپانیا گلزنی کردند. همچنین جانلوکا کانچینی در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده این بازی از رم اخراج شد.

 

با توجه به اینکه دو تیم قبل از شیوع کرونا موفق به انجام بازی رفت‌شان نشده بودند، مصاف آنها با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا تک حذفی شده بود و به این ترتیب سویا راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

 

در بازی همزمان تیم فوتبال بایرلورکوزن در دیداری خانگی به مصاف رنجرز گلاسکو اسکاتلند رفت و میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. موسی دیابی در دقیقه 51 تنها گل این بازی را زد. لورکوزن که بازی رفت دو تیم را هم با نتیجه 3 بر یک برده بود، در مجموع با پیروزی 4 بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در آن مرحله باید به مصاف اینتری برود که مقابل ختافه به برتری رسید.

 

پایان مرحله یک هشتم نهایی با صعود ولورهمپتون و بازل/ برنامه کامل مرحله یک چهارم نهایی

در آخرین شب از بازی‌های معوقه دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب دو دیدار همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد.

 

در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال ولورهمپتون در خانه خود با نتیجه یک بر صفر بر میهمان یونانی‌اش المپیاکوس غلبه کرد. تک گل این بازی توسط رائول خیمنس در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. ولورهمپتون با این نتیجه، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 2 بر یک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد، جایی که باید به مصاف سویای اسپانیا برود.

 

در بازی همزمان، تیم فوتبال بازل در سوئیس میهمان آلمانی‌اش اینتراخت فرانکفورت را یک بر صفر شکست داد. فابیان فری در دقیقه 88 این گل را زد تا تیمش همچون بازی قبل برنده میدان را ترک کند. بازل در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و صعود کرد تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شاختار دونتسک اوکراین برود.

 

از مرحله آینده تمامی بازی‌ها به صورت تک حذفی و متمرکز در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهند شد. این تصمیمی بوده که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دلیل کمبود وقت برای برگزاری مسابقات پس از تعلیق پنج ماهه رقابت‌ها در نتیجه شیوع کرونا اتخاذ کرده است.

 

***

 

برنامه‌ کامل دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به شرح زیر است:

 

دوشنبه - 20 مرداد

اینتر - بایرلورکوزن

منچستریونایتد - کپنهاگن

 

سه‌شنبه - 21 مرداد

شاختار دونتسک - بازل‌

ولورهمپتون - سویا

 

ساعت تمامی بازی‌های 23:30 به وقت تهران است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------