قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان شد



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه‌نویی
جواهری مدیرعامل گل‌گهر سیرجان اعلام کرد امیر قلعه‌نویی با این باشگاه به توافق نهایی رسید‌.

به گزارش ورزش سه، سرمربی سابق سپاهان و استقلال امروز پس از جلسه‌ای طولانی قرارداد خود را با گل‌گهر سیرجان امضا کرد.

 

جواهری، مدیرعامل گل گهر سیرجان در این باره می گوید: قرارداد آقای قلعه نویی سفید امضا و هدف گل گهر در این فصل حضور در نیمه بالایی جدول است.


قلعه نویی در دو فصل اخیر هدایت تیم سپاهان را برعهده داشت و پیش از آن هم به عنوان سرمربی با ذوب آهن نایب قهرمان لیگ برتر شده بود. او همچنین در کارنامه مربیگری خود حضور در تیم هایی مثل تراکتور و استقلال را نیز دارد و یکی از باتجربه ترین و کارکشته ترین مربیان لیگ برتر به حساب می آید و البته پرافتخارترین آن ها نیز هست. 


قلعه نویی که 5 عنوان قهرمانی با تیم های استقلال و سپاهان در لیگ دارد، بعد از اتفاقات تلخ انتهای سال در سپاهان، حالا امیدوار است با انگیزه بیشتر تیم گل گهر را در رده های بالایی جدول قرار دارد.


سال گذشته مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر بود و حالا جای خود را به هم تیمی سابق خود در تیم شاهین داد. جالب اینکه جلالی قدیمی ترین مربی لیگ گذشته محسوب می شد و پس از آنکه در ابتدای تیم گل گهر روند نزولی داشت، جای وینکو بگوویچ را گرفت و با این تیم به رتبه دهم لیگ رسید. 

 

حالا قلعه نویی با هدایت این تیم و تقویت نفرات خود را آماده یک چالش جدید در زندگی فوتبالی اش می کند. او قبلا یک بار هدایت تیم مس کرمان را در دست داشته و نتایج فوق العاده ای با این تیم گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------