ساکت الهامی: تراکتور لیاقت قهرمانی را داشت/ مظلومی: خدا نگذرد از کسانی که باعث این شرایط استقلال شدند



اخبار,اخبار ورزشی,ساکت الهامی
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تاکید کرد که تیمش لیاقت رسیدن به عنوان قهرمانی در سی و سومین دوره جام حذفی را داشته است.

به گزارش مهر، دیدار فینال رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۲۰ امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور بین تیم های استقلال و تراکتور در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز شد که در پایان سرخپوشان تبریزی با نتیجه ۳ بر ۲ حریف آبی پوش خود را شکست دادند و قهرمان این مسابقات شدند.

 

ساکت الهامی در پایان این دیدار گفت: این قهرمانی را به آقای زنوزی و تمامی طرفداران تیم تراکتور در دنیا تقدیم می کنم. لیاقتم ما بود که به این قهرمانی برسیم. شرایط داوری ما را اذیت کرد. اگر روند نیمه اول را دنبال می کردیم شرایط بهتر می شد. 

 

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و هیچ چیز از ارزش هایش کم نمی شود. تیمی که چند بار قهرمان جام حذفی شده قطعا تیم بزرگی است. امیدوارم استقلال و بقیه نمایندگان  ایران در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسیم. 

 

مظلومی: خدا نگذرد از کسانی که باعث این شرایط استقلال شدند

تسنیم نوشت: پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان که میهمان برنامه فوتبال برتر بود، پس از شکست 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در نیمه نخست فینال جام حذفی در بخشی از اظهاراتش گفت: استقلال را از نظر روحی و روانی دیدیم که به چه شکلی بازی می‌کند. آنها در هفته گذشته شاهد درگیری، جنگ و حواشی بودند. سیدحسین حسینی که ادعای تیم ملی دارد چرا باید این‌گونه گل بخورد؟!

 

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی باعث این شرایط استقلال شدند، گفت: خدا نگذرد از کسانی که این شرایط را برای استقلال ایجاد کردند. آقایان را آوردید و صحبت کردند. بعد از بازی با پرسپولیس بحث استعفا به این شرایط دامن زده شد. استقلال نه برای مظلومی است و نه مجیدی و سعادتمند. این تیم برای 40 میلیون هوادار است. حداقل به هوادار احترام بگذارید. صبر و تحمل‌شان کم است. چرا استعفا؟ اگر می‌خواهی استعفا بدهی، آخر بازی جام را بگیر و بعداً بگو شرایط من این است و اگر می‌توانید می‌مانم یا می‌روم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------