انصراف الوحده امارات از لیگ قهرمانان آسیا/ شش مورد کرونایی در تیم الهلال و الدحیل



اخبار,اخبار ورزشی,انصراف الوحده از لیگ قهرمانان آسیا
نماینده کشور امارات در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از این بازی‌ها انصراف داد.

به گزارش ایلنا، چند روز پیش مشخص شد احتمال دارد باشگاه الوحده رقیب آسیایی استقلال که بدلیل ابتلای چند بازیکنش از ادامه حضور در این رقابت‌ها انصراف داده بود با تیم دومش در این رقابت‌ها شرکت کند.

 

باشگاه الوحده طی نامه‌ای رسمی این موضوع را به ‌AFC اعلام کرده بود و با اعلام سعد الحارثس، خبرنگار مطرح عربستانی مورد قبول کنفدراسیون فوتبال آسیا قرارگرفته است.

 

فدراسیون فوتبال امارات رسما از انصراف باشگاه الوحده از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و به این دلیل الوحده به مدت دوسال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شود.

 

با توجه به انصراف الوحده از لیگ قهرمانان آسیا، طبق برنامه ی قبلی، دیدار بعدی استقلال با الشرطه عراق است. این دیدار در روز یکشنبه ۳۰ شهریور از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

 

تست کرونای 5 بازیکن حریف عربستانی شهرخودرو مثبت شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) با همکاری نزدیک با مقامات پزشکی قطر، به محض ورود به دوحه، آزمایش کووید-۱۹ را روی تمامی تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان منطقه غرب انجام داد.

 

به گزارش ایرنا، نتایج آزمایشات تا بدین جا حاکی از آن است که پنج بازیکن و یک عضو کادرفنی باشگاه الاهلال عربستان و همچنین یک بازیکن از تیم الدحیل قطر مثبت اعلام شده است.

 

تمامی مراقبت های بهداشتی مقتضی و حمایتی در اختیار این دو تیم قرار داده شده و افرادی که مبتلا به کرونا شده اند، مطابق تدابیر امنیتی و رپوتکل های بهداشتی مرتبط با کووید-۱۹ که برای این رقابت ها تدوین شده است، در محیطی قرنطینه تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

 

تیم فوتبال شهرخودرو ایران به همراه الهلال عربستان، شباب الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان در گروه دوم رقابت‌ها جای دارد.

 

پیش از این باشگاه الوحده امارات به‌دلیل ابتلای چندین نفر از بازیکنان تیم اصلی خود به ویروس کرونا، از سفر به قطر و حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان انصراف داد؛ این تیم یکی از حریفان استقلال در گروه اول مسابقات است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------