سرمربی سابق استقلال در آستانه هدایت تراکتور/ قرارداد ۸ میلیاردی باشگاه استقلال با یک اسپانسر جدید



اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی
مدیران تراکتور نیمکت این تیم را به فرهاد مجیدی پیشنهاد کردند.

به گزارش ایسنا، فرهاد محیدی سرمربی سابق استقلال پس از کناره‌گیری از این تیم در دوبی به سر می‌برد، امروز (دوشنبه) تماسی را از سوی زنوزی دریافت کرد که مالک تراکتور به او پیشنهاد هدایت این تیم را داد. مجیدی نیز کار را به وکیل خود سپرد تا در صورت توافق‌های دوجانبه، این مربی برای فصل بعد هدایت تراکتور را برعهده داشته باشد.

 

پیش از این زنوزی، نتوانسته بود با علی دایی به توافق برسد و به نظر هم‌نمی‌رسد ساکت الهامی با وجود قهرمانی در جام حذفی، در تراکتور ماندگار باشد. به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی نیافتاد، باید مجیدی را سرمربی فصل بعد تراکتور دانست.

 

قرارداد ۸ میلیاردی باشگاه استقلال با یک اسپانسر جدید

قرارداد اقتصادی و تجاری میان باشگاه استقلال و یک شرکت تجاری به ارزش ۸۰ میلیارد ریال امضا شد.

 

در قسمتی از این قرارداد آمده است شرکت بازار تهاتر ایرانیان جهت ارائه خدمات به هواداران باشگاه ابتدا برای عضویت در باشگاه هواداری، فراخوانی صادر خواهد کرد. در ادامه نیز کارت تخفیف شرکت تهاتر ایرانیان جهت خرید از مراکز طرف قرارداد با شرکت، برای متقاضیان صادر می‌شود و به ازای هر خرید، درصد قابل توجهی از سود خالص حاصله نیز به حساب باشگاه استقلال واریز می‌شود. در واقع استفاده از این کارت هم به نفع هواداران خواهد بود و هم باعث سودرسانی به باشگاه استقلال و ایجاد درآمد پایدار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------