آل کثیر: شادی گلم قدیمی و به خاطر برادرزاده ام است/ رسول‌پناه: یحیی کاری کرد کارستان



اخبار,اخبار ورزشی,آل کثیر
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی درباره شادی گلش مقابل پاختاکور ازبکستان که حاشیه‌هایی را در پی داشت، ارائه کرد.

به گزارش مهر، عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: این روزها متاسفانه تماشاگران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند ولی من میان آن‌ها بودم و می‌دانم چه حالی دارند. همه بچه‌های تیم این‌طور هستند. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در کنار حمایت هواداران و درایت کادر فنی، شاید همین باشد که باعث می‌شود بازیکنان با تمام وجود وارد زمین بشوند. ما از همین‌جا انرژی‌های مثبت هواداران را حس می‌کنیم.

 

وی درباره گل های حساسی که با وجود آسیب‌دیدگی به ثمر رسانده، اضافه کرد: این حاصل کار همه تیم است. اگر پشتیبانی و حمایت تیم در زمین نباشد، نه گلی در کار است و نه پیروزی. بچه‌های تیم واقعا از تمام وجود و جانشان مایه می‌گذارند و با جان و دل هم این کار را انجام می‌دهند.

 

مهاجم گلزن پرسپولیس درباره دو گلی که برابر پاختاکور زد خاطر نشان کرد: با وجود فشار و فشردگی زیاد بازی‌ها، با تلاش همه بچه‌ها بازی خوبی شد. نیمه دوم، بهتر هم شدیم. هرچه جلوتر می‌رویم، هماهنگ‌تر می‌شویم و شناخت بهتری پیدا می‌کنیم. کادر فنی و آقا یحیی واقعا کار خیلی سختی را انجام داده‌اند و می‌دهند. .

 

آل‌کثیر درباره شادی گل منحصر به فرد خود افزود: می‌توانید از آن‌هایی که سال‌هاست من را می‌شناسند بپرسید. اصلا اهل این نیستم که بخواهم باعث ناراحتی دیگران بشوم. این مدل شادی که که با چشم انجام می‌دهم از چند سال قبل با من بوده و برای الان نیست.

 

مهاجم پرسپولیس افزود:  فکر نمی‌کنم اصلا توضیح لازم داشته باشد که ربطی به بازی با پاختاکور نداشت. در همین مسابقات هم در بازی‌های قبلی مقابل الشارجه و السد انجام دادم. حرف و حدیث و حساسیتی نبود. به هر حال من این شادی را به خاطر برادرزاده‌ام انجام می‌دهم که واقعا دوستش دارم و چشم‌های کوچکی دارد. از سال‌های قبل، گل که می‌زدم به افتخارش، چشم‌هایم را مثل او می‌کردم، همین.

 

آل کثیر درباره پیش‌بینی خود از بازی بعد و ادامه روند گل‌زنی گفت: واقعیت این است که این‌قدر همگی حضور در فینال را می‌خواهیم که فرقی نمی‌کند چه کسی گل می‌زند. مهم این است که پیروز شویم. پس همه سعی می‌کنیم که تیم، گل نخورد و همه سعی می‌کنیم که تیم گل بزند. قطعا بازی بسیار سنگین و سختی هم داریم. با حریفی رو به رو هستیم که از نظر فوتبالی قابل احترام است، همان‌طور که پرسپولیس این گونه است.

 

رسول‌پناه: یحیی کاری کرد کارستان

مهدی رسول پناه اظهار داشت: از یحیی گل محمدی و بازیکنان تشکر می‌کنم که با جانفشانی در قطر حماسه آفریدند و دل همه مردم را شاد کردند و موج خوبی از شور و شعف را در جامعه ایجاد کردند.

 

* یحیی شهامت به خرج داد

وی در مورد بازیکنان جدید این تیم گفت: وقتی که این بحث رفتن بازیکنان پیش آمد، یحیی 7 بازیکن را درخواست جذب داده بود توانستیم در 3 تا 4 روز این نفرات را جذب کردیم. یحیی کاری کرد کارستان و شهامت به خرج داد که 5 نفر از 7 نفر را فیکس در زمین قرار داد. یکی از این ویژگی هایی که این بازیکن داشتند، عشق و علاقه آنها به پرسپولیس بود. تیم‌های دیگر پیشنهادهای بالایی به آنها می‌دادند، اما آنها به پرسپولیس آمدند.

 

* فقط یک قرارداد بالای 3 میلیارد داریم

وی در مورد اینکه گفته می‌شد ولخرجی برای گرفتن بازیکنان صورت گرفته است، عنوان کرد: اصلا ولخرجی نکردیم. همه قراردادهای ما به غیر از یک نفر زیر 3 میلیارد است و تنها یک قرارداد 3 میلیارد و 700 میلیونی داریم. تمام کپی‌ها و اصل قراردادها را هم به مراجع نظارتی ارسال کردیم.

 

* بابت جذب آل کثیر و لک کلی انتقاد به ما شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: زمانی که آل کثیر و حامد لک را جذب کردیم چه قدر به ما حرف  و حدیث گفتند و انتقاد کردند، اما الحمدالله الان یکی از بهترین دروازه بان‌ها و مهاجمان را در اختیار داریم. جا دارد همینجا از بیرانوند، ترابی و علیپور هم تشکر کنم و امیدوارم نماینده های خوبی برای پرسپولیس در خارج باشند.

 

*یحیی مربی از جنس پرسپولیس است

وی با اشاره به عملکرد یحیی گل محمدی اظهار داشت: یحیی خودش را ثابت کرد. او یک مربی از جنس پرسپولیس بود و باعث افتخار این باشگاه شد. امیدوارم همه اینها دست به دست هم دهند تا به قهرمانی برسیم.

 

*جز پیام نویدکیا از جای دیگر پیام تبریکی نیامد

رسول پناه با اشاره به پیام‌های تبریک گفت: از نویدکیا سرمربی سپاهان به خاطر پیامی که دادند، تشکر می‌کنم، اما متاسفانه از جای دیگر پیامی نیامد. البته شاید هنوز زود باشد، اما به هرحال پرسپولیس نماینده ایران است و این بردها هر کدام یک فینال بوده است. الان دیگر بحث ملی است. قبل از بازی با السد به بچه ها گفتم این تیم متمول است و میزبان محسوب می‌شود، اما شما خدا را دارید و می توانید حتما پیروز شوید.

 

* ماجرای سفر به قطر

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد حضورش در قطر گفت: به دلیل اینکه گفته بودند باید 7 روز در قرنطینه باشم، نتوانستم قبل از دیدار با اشارجه بروم، اما بعدا با هماهنگی دولت قطر شرایط فراهم شد و در عرض 6 ساعت جواب تستم آمد و توانستیم در کنار بچه‌ها در این کشور باشم. بعد از بازی هم سریع بازگشتم تا کارها را اینجا انجام دهم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------