استقلال مطالبات دیاباته را پرداخت کرد/ قایدی در استقلال می‌ماند



اخبار,اخبار ورزشی,شیخ دیاباته
رییس هیات مدیره استقلال مدعی است که این تیم مطالبات شیخ دیاباته را پرداخت کرده و در انتظار بازگشت او به ایران هستند.

به گزارش ایسنا، در حالی که حدود ۲۴ ساعت از مهلت ۱۰ روزه دیاباته به استقلال برای پرداخت مطالباتش از فصل گذشته باقی مانده، اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره استقلال مدعی است که مطالبات این بازیکن پرداخت شده است.

 

خلیل‌زاده اعلام کرد از این لحظه در انتظار بازگشت این بازیکن به ایران هستند. هم‌چنین وی از آغاز باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه و پرداخت مطالبات وینفرد شفر، سرور جپاروف و همین‌طور باشگاه پاختاکور خبرداد.

 

حال باید دید آیا بازیکن اهل مالی دریافت مطالباتش از این باشگاه را تایید می‌کند و هم‌چنین چه تصمیمی برای فصل آینده و حضور یا ترک کردن استقلال دارد.

 

مذاکرات مثبت استقلال با کریمی برای تمدید قرارداد

یکی از درخواست‌های کادر فنی تیم فوتبال استقلال از مدیران باشگاه، تمدید قرارداد علی کریمی، هافبک آبی‌پوشان است. این بازیکن که زمزمه حضورش در ترکیه یا قطر شنیده می‌شد، در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارد.

 

مسئولان استقلال طی روزهای اخیر مذاکرات مثبتی را برای تمدید قرارداد با کریمی انجام داده‌اند. قرار است این مذاکرات ادامه داشته باشد تا در صورت توافق نهایی، کریمی پس از پایان اردوی تیم ملی در تمرینات استقلال شرکت کند.

 

قایدی در استقلال می‌ماند

در حالی که مطرح شده برخی تیم‌ها خواهان جذب مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران هستند، اما مدیران این باشگاه قصد فروش  بازیکن خود را ندارند.

 

به این ترتیب قایدی در لیگ بیستم برای آبی پوشان پایتخت به میدان می‌رود و او پس از بازگشت از اردوی تیم ملی به تمرینات استقلال اضافه می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------