قوانین یوفا؛ مانع تقابل رونالدو و لیونل مسی!



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو و مسی
بعید به نظر می رسد کریستیانو رونالدو قادر به حضور در دیدار مقابل بارسونا باشد.

به گزارش ورزش سه، پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا، کریستیانو رونالدو بازی امشب تیم ملی پرتغال برابر سوئد را از دست خواهد داد و حتی ممکن است در مسابقه اواخر این ماه در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا نیز غایب باشد. روز سه شنبه تست رونالدو مثبت شد و طبق اعلام فدراسیون فوتبال پرتغال، او در حال حاضر هیچ علائمی نشان نداده و البته در حالت قرنطینه قرار دارد.

 

اما حضور رونالدو در دیدار مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد. طبق قوانین ایتالیا، یک بازیکن بعد از 10 روز قرنطینه می تواند دوباره تست داده و در صورت منفی بودن در میدان حضور یابد. اما قوانین یوفا در این رابطه متفاوت است و برای شرکت در یک مسابقه، یک بازیکن باید حداقل هفت روز قبل از آن بازی تست منفی داشته باشد. بنابراین ، حضور رونالدو در بازی لیگ قهرمانان برابر بارسا در تاریخ 28 اکتبر نیز مورد تردید است و آزمایش او باید حداکثر در تاریخ 21 اکتبر منفی باشد.

 

این بدترین خبر ممکن برای هواداران فوتبال خواهد بود. بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در سال 2018، او هرگز تقابلی با لیونل مسی نداشته و بسیاری منتظر رویارویی دوباره این دو فوق ستاره دنیای فوتبال بودند. اما به نظر می رسد هواداران مسی و رونالدو حداقل باید تا بازی برگشت منتظر بمانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------