رئال مادرید با 3 گل بارسلونا را در هم کوبید/ برتری بایرن مقابل فرانکفورت با درخشش لواندوفسکی در شب توقف منچسترسیتی



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رئال مادرید و بارسلونا
مهمترین دیدار هفته هفتم رقابت های فوتبال لالیگا بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید برگزار شد که این بازی در پایان با برتری شاگردان زیدان همراه شد.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در هفته هفتم لالیگا شامگاه امروز شنبه در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد که این دیدار جذاب وتماشایی در پایان با برتری ۳ بر یک مادریدی‌ها به پایان رسید.

 

نیمه اول این بازی در شرایطی برگزار شد که دو تیم خیلی زود به گل رسیدند تا نوید یک بازی جذاب را بدهند. ابتدا در دقیقه ۵ فدریکو والورده دروازه بارسلونا را باز کرد اما تیم میزبان خیلی زود توانست در دقیقه ۸ توسط آن‌سو فاتی به گل تساوی دست پیدا کند. با وجود موقعیت‌هایی که دو تیم داشتند نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

 

در این دیدار آن‌سو فاتی با ۱۷ سال و ۳۵۹ روز به جوان‌ترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شد. همچنین «سرجینیو» مدافع جوان بارسلونا به اولین بازیکن آمریکایی تاریخ تبدیل شد که در دیدار ال‌کلاسیکو به میدان رفت.

 

در نیمه دوم هم دو تیم فوتبال سرعتی همراه با موقعیت‌های خطرناک را به نمایش گذاشتند. در دقیقه ۵۹ این دیدار داور روی یک صحنه درون محوطه جریمه بارسلونا درخواست ویدئوچک کرد و پس از بازبینی صحنه رای به پنالتی به سود رئال داد که این ضربه را «راموس» کاپیتان سفیدپوشان مادریدی در دقیقه ۶۳ به گل برتری شاگردان زیدان تبدیل کرد.

 

در دقایق پایانی و زمانی که بارسلونا برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد، این رئال مادرید بود که صاحب دو موقعیت عالی برای گلزنی شد که در هر دو موقعیت دروازه بان بارسلونا درخشان ظاهر شد. دومین موقعیت رئال توسط راموس در فرصتی طلایی از دست رفت.

 

در دقیقه ۹۰ این دیدار لوکا مودریچ در یک ضد حمله دروازه بارسا را برای سومین بار باز کرد تا خیال زیدان از رسیدن به یک برد شیرین راحت شود و شکست خانگی در کارنامه بارسلونا و رونالد کومان ثبت شود.

 

رئال مادرید با این پیروزی با ارزش ۱۳ امتیازی و بارسلونا ۷ امتیازی باقی ماند.

 

برتری بایرن مقابل فرانکفورت با درخشش لواندوفسکی

از هفته پنجم رقابت‌های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان اینتراخت فرانکفورت بود و با نتیجه پرگل 5 بر صفر به پیروزی رسید.

 

در این دیدار روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ موفق به ثبت هت تریک شد و در دقایق 10، 26 و 60 گلزنی کرد. دیگر گل باوارایی‌ها توسط سانه در دقیقه 72 زده شد. سانه با گلی که به ثمر رساند یاد و خاطره آرین روبن را زنده کرد.

 

آخرین گل بازی و بایرن را هم موسییالا در دقیقه 90 وارد دروازه فرانکفورتی‌ها کرد.

 

بایرن با این برد 12 امتیازی شد و با توجه به پیروزی دو بر یک لایپزیگ مقابل هرتابرلین در رده دوم باقی ماند. لایپزیگ با این برد 13 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

 

ماینس هم در دیدار مقابل بورسیا مونشن گلادباخ با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

 

رویارویی یونیون برلین و فرایبورگ هم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

توقف منچسترسیتی در خانه وستهام

از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، وستهام در لندن میزبان منچستر سیتی بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

در این بازی آنتونیو در دقیقه 18 برای وستهام گل زد و تک گل من سیتی توسط فودن در دقیقه 51 به ثمر رسید.

 

دو تیم وستهام و من سیتی با 7 امتیاز به ترتیب در رده‌های دهم و یازدهم قرار دارند و با این تساوی 8 امتیازی شدند و همچنان پشت سر هم قرار گرفتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------