تبریزی: حضور من در پرسپولیس در حد شایعه است/ واکنش تراکتور به پیشنهاد پرسپولیس برای مدافع باشگاه



اخبار,اخبار ورزشی,مرتضی تبریزی
مهاجم مصدوم استقلال اعلام کرد هیچ مذاکره ای از سوی مدیران پرسپولیس با او نشده است.

به گزارش ورزش سه، مرتضی تبریزی یکی از ستاره‌های بدشانس فوتبال است .او چند ماه قبل و در زمانی که در عضویت استقلال بود رباط صلیبی‌اش پاره شد تا چند ماه خانه‌نشینی را تحمل کند. با توجه به وضعیتی که تبریزی دارد او احتمالا تا 3 ماه آینده نیز قادر نیست به میادین برگردد اما از آنجایی که قراردادش با استقلال نیز پایان یافته شایعاتی درباره‌اش به وجود‌ آمده است.


مهم‌ترین شایعه درباره تبریزی موضوع مذاکره‌اش با مسئولان پرسپولیس است. او اما از این مساله ابراز بی‌اطلاعی می‌کند و به خبرنگار ما می‌گوید: «این‌ها فقط در حد شنیده‌ها است. من خودم هم این موضوع را شنیدم اما هیچ کس از باشگاه پرسپولیس با من صحبت و مذاکره‌ای نکرده و همه اش در حد شایعه است.»


تبریزی در پاسخ به این پرسش که تصمیمش برای آینده فوتبال خود چیست، بیان کرد: «واقعا هیچ تصمیمی درباره اینده نگرفتم. الان تنها هدف و تفکرم این است که هرچه سریع تر شرایط بازی کردن را به دست آورم. فعلا فقط می‌خواهم با تلاش زیاد به میادین برگردم و بعد از بهبودی انشاالله درباره تیم آینده ام و فوتبالم تصمیم خواهم گرفت.»

 

مددی: پادوانی درخواست 9 میلیون یورو غرامت از استقلال کرده/ قرارداد یک بازیکن 733 درصد رشد داشت

سرپرست باشگاه استقلال گفت: پادوانی 100 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار بود اما او در دادگاه CAS درخواست نجومی 9 میلیون یورو غرامت کرده که مورد تأیید ما نیست.

 

به گزارش فارس، احمد مددی در پاسخ به وضعیت پرونده استراماچونی و طلب یک میلیون و 700 هزار یورویی او از استقلال گفت: هنوز حکم پرونده استراماچونی صادر نشده و به دست ما نرسیده است. وقتی این اتفاق افتاد برای آن هم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

 

وی در مورد وضعیت طلب پادوانی مدافع مصدوم استقلال اظهار داشت:‌ طلب این بازیکن از استقلال 100 هزار دلار بوده اما این بازیکن به دادگاه CAS درخواست نجومی 9 میلیون یورو را داده که مورد تأیید باشگاه نیست.

 

سرپرست باشگاه استقلال  در مورد دلیل جدایی طاهرخانی از استقلال گفت:‌ مبلغ قرارداد این بازیکن 733 درصد رشد کرده در حالی که تعداد بازی‌های این بازیکن فصل گذشته به انگشتان دو دست هم نبوده است.

 

وی در مورد وضعیت قرارداد رشید مظاهری گفت: او مشکلی برای بازی در استقلال ندارد. 

 

مددی در مورد انتقاد سیدجلال حسینی از زیر ذره‌بین رفتن قراردادهای پرسپولیس و اینکه به استقلال کاری ندارند، افزود:‌ سیدجلال حسینی می‌تواند به باشگاه بیاید و ببیند که روند نظارت بر پرونده‌های استقلالی‌ها هم وجود دارد و این روند ادامه‌دار است.

 

واکنش تراکتور به پیشنهاد پرسپولیس برای مدافع باشگاه

کمیته حقوقی باشگاه تراکتور درباره احتمال حضور ایمان سلیمی در پرسپولیس و فسخ قرارداد رضا شکاری بیانیه ای صادر کرد.

 

بحث کمیته حقوقی باشگاه تراکتور تبریز با صدور بیانیه‌ای درباره فسخ یک طرفه قرارداد رضا شکاری و البته مباحثی که درباره احتمال حضور ایمان سلیمی مطرح شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

 

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته به شرح زیر است:

درخصوص فسخ قرارداد ایمان سلیمی و حضور وی در یکی از باشگاه‌های پایتخت نشین، ذکر چند موضوع پراهمیت به نظر می رسد.

 

ابتدا اینکه سلیمی براساس موازین قراردادی با باشگاه تراکتور، به هیچ عنوان امکان و شرایط فسخ قرارداد و متعاقب آن پیوستن به یک تیم داخلی را نداشته است و بنابراین تحقق این موضوع موجبات محرومیت و پرداخت غرامت ناشی از نقض قرارداد بدون دلیل موجه ورزشی را به همراه خواهد داشت.

 

در خصوص موضوعاتی که اخیرا می‌شنویم وی با  یک باشگاه خارجی مبادرت به انعقاد قرارداد خواهد کرد و متعاقبا به شکل قرضی یا قطعی برای دور زدن شرط قراردادی به یک باشگاه پایتخت نشین خواهد پیوست، براساس موازین و مقررات نقل و انتقالات درباره بازیکنان، فیفا و فدراسیون فوتبال ایران آنچه در ختم رابطه قراردادی محل بررسی قرار می گیرد این است آیا طرفین در این ماجرا با حسن نیت برخورد کرده اند یا خیر؟

 

بنابراین اینکه برای دور زدن این شرط قراردادی، این روزها می شنویم سلیمی به یک باشگاه خارجی خواهد رفت و پس از آن به شکل قطعی یا قرضی به باشگاه مورد نظر در داخل ایران خواهد پیوست، مسلما اصل لغو پایداری و حفظ رابطه قراردادی و از مصادیق آشکار عدم حسن نیت می باشد. فلذا از هر دو منظر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و مجاری بین المللی با این رفتار برخورد خواهند کرد.

 

درباره رضا شکاری هم باید گفت رفتار وی در فسخ یک طرفه قرارداد با باشگاه متبوع ید طولایی دارد. در قرارداد وی به هیچ عنوان آثاری از جعل و الحاق وجود ندارد. بنابراین کمیته محترم وضعیت به حفظ رابطه قراردادی اهمیت ویژه‌ای قائل شده و همانگونه که در آرای این کمیته شاهد آن هستیم محرومیت‌هایی را برای اشخاصی که قراردادشان را بدون دلیل موجه ورزشی فسخ کرده‌اند، بار خواهد آورد.

 

در انتها به اطلاع می‌رساند باشگاه تراکتور از حقوق خود درخصوص فسخ‌های غیرموجه آقای سلیمی و شکاری عدول نخواهد کرد و پرونده‌هایی را در این خصوص در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مفتوح رسیدگی دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------