آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رضا شکاری از تراکتور شکایت کرد/ رشید مظاهری حق بازی برای استقلال را ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,رضا شکاری
هافبک تیم فوتبال تراکتور از این باشگاه شکایت کرد.

به گزارش تسنیم، رضا شکاری هافبک تیم فوتبال تراکتور در چند روز گذشته به دنبال فسخ قرارداد خود با باشگاه تراکتور بوده و این موضوع حاشیه‌های زیادی را برای این بازیکن و باشگاه تبریزی به وجود آورده است.

 

شکاری که دو فصل دیگر با تیم تراکتور قرارداد دارد، با تأکید مدیران سازمان لیگ هنوز نتوانسته است قراردادش را با این باشگاه فسخ کند، اما پرونده‌ای برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تشکیل شده است.

 

رضا شکاری که ابتدای فصل گذشته با قراردادی سه ساله راهی تبریز شد، در تازه‌ترین اقدام خود مدعی شده که قرارداد او از سوی باشگاه تراکتور دستکاری شده است و به همین دلیل از باشگاه تراکتور به طور رسمی شکایت کرده است.

 

در همین راستا نیز قرار است طی روزهای آینده پرونده شکایت شکاری از باشگاه تراکتور رسیدگی شود و در این‌باره حکم نهایی صادر شود.

 

***

 

رشید مظاهری حق بازی برای استقلال را ندارد

همشهری آنلاین نوشت: اگر چه گفته می شود رای پرونده مظاهری صادر شده است اما تا کنون این رای به باشگاه استقلال و رشید مظاهری اعلام نشده است. مظاهری که در ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کرد تا اعلام نشدن رای شکایت تراکتور فعلا نمی تواند برای تیم جدید خود به میدان برود.

 

 طبق گفته نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال قرار است رای رشید مظاهری هفته آینده صادر شود و این بازیکن نمی تواند در بازی حساس برابر فولاد هم تیمش را همراهی کند. مگر اینکه ظرف روزهای آینده اتفاق خاصی رخ بدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------