آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

قرعه‌کشی سوپرجام اسپانیا برگزار شد/ سوسیه‌داد حریف بارسلونا شد، بیلبائو به مصاف رئال مادرید می‌رود



اخبار,اخبار ورزشی,سوپرجام اسپانیا
رقبای قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لالیگا در دوره جدید رقابت‌های سوپرجام اسپانیا مشخص شدند.

به گزارش تسنیم، قرعه‌کشی اولین دوره چهار تیمی سوپرجام اسپانیا امروز (پنجشنبه) در فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار شد که مطابق آن در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بارسلونا باید با تیم سوسیه‌داد (تیمی که شب گذشته در هفته نوزدهم لالیگا مقابل آن بازی کرد) روبه‌رو شود و رئال مادرید هم به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود (کهکشانی‌‌ها بامداد روز گذشته تیم ایالت باسک را در هفته نوزدهم لالیگا شکست دادند).

 

در نسخه جدید سوپرجام اسپانیا، قهرمان و نایب قهرمان لالیگا (رئال مادرید و بارسلونا) و فینالیست‌های جام حذفی (بیلبائو و سوسیه‌داد) که البته هنوز مصاف‌شان در فینال کوپا دل‌ری برگزار نشده است، حضور دارند.

 

بازی تیم‌های بارسلونا و سوسیه‌داد روز 13 ژانویه 2021 (24 دی ماه 99) در شهر کوردوبا و مصاف رئال مادرید و بیلبائو یک روز بعد در مالاگا برگزار می‌شود. فینال هم 28 دی ماه در ورزشگاه سویا برگزار می‌شود.

 

فینال جام حذفی اسپانیا که به دلیل شیوع کرونا در تاریخ مقرر برگزار نشد هم یکم اردیبهشت سال 1400 در شهر سویل برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------