سرمربی اولسان استعفا داد!/ کیم دو هون: می‌خواهم به خانه بروم و استراحت کنم



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی اولسان
سرمربی اولسان هیوندای کره جنوبی پس از رسیدن به جام لیگ قهرمانان آسیا از پایان کارش در این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرورزشی، کیم دوهون پس از قهرمانی اولسان هیوندای در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با شکست پرسپولیس ایران اظهار داشت: اگر نمی‌توانستیم به قهرمانی برسیم، باید رکوردی تلخ با نایب قهرمانی در سه جام بر جای می‌گذاشتیم، اما حالا لبخند می‌زنم. تلاش کردم به قطر نیایم. شرایط پس از دو نایب قهرمانی خیلی سخت بود، اما فکر می‌کنم در قطر عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم این قهرمانی کمی آسایش و راحتی برای هواداران داشته باشد.

 

وی با تمجید از شاگردانش گفت:‌ می‌خواهم تشکرم را از بازیکنانم بیان کنم. از بازیکنانی که دویدند و آنهایی که در پشت صحنه فداکاری کردند، تشکر می‌کنم؛ بازیکنانی که از مصدومیت برگشتند و نیز بازیکنانی که در کره جنوبی ماندند. از مدیر باشگاه به خاطر باوری که برای آخرین تورنمنت داشت، تشکر می‌کنم. از حمایت کادر پشتیبانی، کادر فنی و همه کسانی که در باشگاه کار کردند، تشکر می‌کنم.

 

سرمربی اولسان هیوندای با تشکر از والدین خود تصریح کرد: پدرم کسی بود که خیلی به من کمک کرد و ابتدای امسال درگذشت. از او به خاطر انرژی خوبی که از آسمان به من داد، تشکر می‌کنم. مادرم هم برای تیم و پسرش در شهر تونگیئونگ است. از همه اعضای خانواده تشکر می‌کنم. فوتبال باید برای سرگرمی باشد، اما دو بار نایب قهرمانی برای من سرگرمی نبود. ما در قطر با خوشحالی فوتبال بازی کردیم و نباید فراموش کنیم که فوتبال برای سرگرمی است. این یک هنر است که فوتبال می‌تواند به هواداران نشان دهد.

 

کیم با اشاره به پایان کارش در اولسان هیوندای خاطرنشان کرد: ما به این بازیکنان افتخار می‌کنیم و حتی برای من هم شگفت‌انگیز بودند. آنها واقعاً عملکرد خوبی داشتند و بودن کنار آنها یک افتخار است. ما به پیشرفت و حمایت بیشتر امیدواریم. در پایان می‌گویم می‌خواهم به خانه بروم و استراحت کنم. فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. این فصل قراردادم به پایان می‌رسد و همانطور که گفتم، می‌خواهم به خانه بروم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------