سپاهان با برتری مقابل مس رفسنجان، جای استقلال را گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار سپاهان و مس رفسنجان
تیم فوتبال سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تیم مس رفسنجان را شکست داد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مس رفسنجان آغاز کننده هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بودند که این بازی در نهایت با برد ۲ بر یک سپاهان تمام شد.

 

این بازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای رفسنجان آغاز شد. مس ابتدا در دقیقه ۷ با گل محمد قاضی به برتری رسید. سپاهانی‌ها در دقیقه ۳+۴۵ با ضربه سجاد شهباززاده بازی را به تساوی کشیدند و بازنده به رختکن نرفتند.

 

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۶، محمدرضا حسینی موفق شد گل دوم سپاهان را وارد دروازه مس کند تا شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان به یک برد ارزشمند برسند.

 

دیدار دو تیم با قضاوت مهدی مرجان زاده بدون حاشیه هم نبود. در دقیقه ۳۰ تیم مس یک گل وارد دروازه سپاهان کرد. این گل اعتراض شدید بازیکنان سپاهان را در پی داشت که معتقد بودند توپ به دست یکی از بازیکنان مس برخورد کرده است.

 

داور بعد از مشورت با داور چهارم، نظر خود را عوض و گل مس را مردود اعلام کرد. این تصمیم هم اعتراض اعضای تیم مس را در پی داشت و دقایقی باعث توقف مسابقه شد. این نیمه ۷ دقیقه وقت اضافه داشت.

 

سپاهان با این برد ۱۳ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال، جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت. مس هم با این باخت ۸ امتیازی و در رده دوازدهم جدول باقی ماند تا چشم انتظار سایر مسابقات این هفته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------