توقف بارسلونا در نیوکمپ مقابل ایبار/ شکست خانگی برایتون برابر آرسنال در حضور جهانبخش



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار بارسلونا و ایبار
بارسلونا در هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگا اسپانیا در مصاف با ایبار متوقف شد.

به گزارش فارس، از هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگا اسپانیا، بارسلونا در نیوکمپ میزبان ایبار بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

در این بازی لیونل مسی و برخی از ستاره‌های آبی اناری حضورنداشتند و در دقیقه 8 این بازی بریت ویت یک ضربه پنالتی از دست داد تا عملا نبود فوق ستاره آرژانتینی احساس شود.

 

کیکه در دقیقه 57 روز اشتباه مدافعان بارسا گل اول را برای ایبار زد اما در ادامه شاگردان کومان توسط دمبله در دقیقه 67 به گل رسیدند.

 

بارسا با این تساوی با 25 امتیاز در رده ششم است.

 

ایبار هم 16 امتیازی شد و تا رده چهاردهم صعود کرد.

 

***

 

شکست خانگی برایتون برابر آرسنال در حضور جهانبخش

در دومین شب از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (سه‌شنبه) 4 دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال تیم فوتبال برایتون در خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب آرسنال شد. در این بازی که علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون حضور داشت و تا دقیقه 75 در میدان بود، الکساندر لاکازت در دقیقه 66 تنها گل مسابق را به ثمر رساند.

 

این دومین برد توپچی‌‌ها پس از پیروزی آنها در دربی لندن مقابل چلسی بود که آنها را 20 امتیازی کرد و به رده سیزدهم جدول رساند. برایتون اما با قبول هفتمین شکست خود در این فصل با 13 امتیاز همچنان در رده هفدهم جدول است.

 

در دیگر بازی مهم امشب تیم فوتبال لیدزیونایتد میزبان خود تیم وست‌برومویچ  را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد.

در این بازی رومین سوایرز در دقیقه 9 (گل به خودی)، ازگیان آلیوسکی در دقیقه 31، جک هریسون در دقیقه 36، رودریگو در دقیقه 40 و رافینیا در دقیقه 72 گل‌های تیم تحت هدایت لیدزیونایتد را به ثمر رساندند.

 

لیدز با کسب هفتمین پیروزی خود 23 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد. وست‌برومویچ هم با قبول دهمین شکستش 8 امتیازی و در رده نوزدهم باقی ماند.

 

در سایر بازی‌هاساوتهمپتون در خانه مقابل وستهام به تساوی بدون گل رضایت داد و برنلی با یک گل بر میهمان خود تیم شفیلدیونایتد غلبه کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------